Useraistebrazin
Vieša
Pranešti

Akcijų naudos pirkėjams tyrimas

Gerbiamas Respondente,

Panevėžio kolegijos reklamos vadybos studijų programos studentė vykdo tyrimą, kurio esmė išsiaiškinti akcijų teikiamą naudą pirkėjams. Šio klausimyno tikslas – nustatyti, kokie veiksniai lemia pirkėją pirkti prekes su akcija prekybos centre ,,Maxima“.

Būsiu dėkingaa, jeigu skirsite keletą minučių savo laiko ir atidžiai užpildysite šią anketą. Anketa anoniminė, todėl tikiuosi, kad Jūsų nuoširdūs atsakymai padės gauti objektyvius tyrimo rezultatus.

1. Ar perkate su akcija?
2. Kokių prekių grupių akcijomis naudojatės dažniausiai? (Galite pažymėti kelis atsakymus)
3. Kokiomis akcijomis dažniausiai naudojatės? (Galite pažymėti kelis atsakymus)
4. Akcijų svarba
5. Kaip manote, dėl kokių priežasčių taikomos akcijos? (Galite pažymėti kelis atsakymus)
6. Kaip elgiatės, kai prekei yra taikoma nuolaida?
7. Įvertinkite, prekybos centro ,,Maxima“ prekės pirkimo su akcija kriterijus
Labai svarbuSvarbuNelabai svarbuVisiškai nesvarbu
Prekės galiojimo laikas
Prekės kokybė
Nuolaidos dydis procentais
Prekės kiekis
8. Įvertinkite, ar esate patenkintas prekybos centro ,,Maxima“ teikiamomis akcijomis
9. Ar perkate prekes pažymėtu akcijos ženklu prekybos centre ,,Maxima“?
10. Kaip vertinate, prekybos centro ,,Maxima“ rengiamus žaidimus?
11. Apsipirkimas prekybos centruose
12. Įvertinkite teiginius susijusius su parduotuvės pasirinkimo motyvais.
Visada apsiperkuDažnai apsiperkuKartais apsiperkuRetai apsiperku
Apsiperku parduotuvėje, kuri yra patogioje vietoje
Apsiperku parduotuvėje, kurioje sužinau, kad taiko nuolaidą norimai prekei
Apsiperku parduotuvėje kitoje vietoje
13. Jūsų mėnesio pajamos, tenkančios vienam asmeniui?
14. Jūsų lytis?
15. Jūsų amžius?
16. Jūsų socialinė padėtis?
17. Kokiam šeimos tipui save priskirtumėte?
18. Jūsų išsilavinimas?