Akademinės komunikacijos doktorantams anketa apie DISKUSIJOS METODĄ Moodle aplinkoje 2022 m. rudenį

Kur ir kaip matote virtualios diskusijos panaudojimą savo dalyko dėstyme ir / ar kitame darbe?

  1. Minčių, idėjų formulavimas, dėstymo nuoseklumas.
  2. Virtuali diskusija gali buti panaudota hibridiniam destyme
  3. Supažindinant su naują temą, kur studentai pradžiai patys pasidomi, toliau parašo/pasidalina vienas su kitu kilusiomis mintimis ir galiausiai dėstytojas aptaria visas temas
  4. Naudočiau ši metodą kai reikėtų studentams išaiškinti teorinius dėsnius ar metodiką. Tarkime yra keli dėsniai/metodai, kurie skirti atlikti tuos pačius darbus (projektuoti ar gaminti dalis i t.t). Skirčiau kiekvienam iš studentų po vieną metodą ir skatinčiau diskusiją apie jo panaudojimo pliusus ir minusus.
  5. Jei dėstysiu, manyčiau būtų naudinga pasitelkti šią priemonę siekiant sudėti tam tikrus akcentus dėstomame dalyke. Sakyčiau, ši metodinė priemonė labai praverstų tam tikru metu tarsi "sustabdyti" studijų procesą, kad studentai turėtų progą patys pamąstyti, išanalizuoti, rasti atsakymus ir padiskutuoti apie kažką (kažkokį dėstomo dalyko aspektą), kas nulems jų tolesnio darbo kryptį ir rezultatus (tarkim urbanistiniame ar architektūriniame projektavime). Neabejoju, kad tokia virtuali diskusija padidintų studentų įsitraukimą. Prisidėtų prie gilesnio temos pažinimo.
  6. Manau, kad galima sukurti diskusiją, kurioje tarpusavyje studentai turėtų galimybę pasidalinti savo žiniomis su kitais studentais iškilusiais dalyko klausimais
  7. DĖSTYME: KAIP ANALIZAVIMO, KRITINIO POŽIŪRIO DIDINIMĄ TAM TIKRA TEMA, DARBE: IŠNARPLIOTI KAIP GALIMA DIDESNĮ KIEKĮ ASPEKTŲ TAM TIKROJE SITUACIJOJE
  8. Pastoviai buvo naudojama mano buvusiuose darbuose tiek viešąjame tie privačiame sektoriuose manau, kad tai yra ir bus neatsiejama mūsų gyvenimo dalis ir ji turi perspektyvą tik didėti nes tai yra tiesiog paprasčiau, pigiau, greičiau.
  9. diskudijoms su komandomis, su kuriomis matomės tik virtualiai, labai geras būdas išsigryninti visų nuomonės.
  10. Jei būčiau dėstytoja(s) tokio metodo nenaudočiau man labai labai nelimpantis ir nepatinkantis.