Administracinių patalpų problemos

Anketa skirta sužinoti pagrindines problemas biuruose

1. Kokios Jūsų darbo vietos (biuro) patalpos:

2.Keli asmenys dirba Jūsų darbo patalpoje (kabinete)? :

3.Kas labiausiai trukdo dirbti darbo vietoje ?

4. Ar pasirinktumėte dirbti atviro (10+ asmenų) ar uždaro (2-3 asmenys) išplanavimo patalpose?

5. Kas lemtų tos darbo vietos pasirinkimą?

    …Daugiau…

    6. Ar naudinga įrengti atskiras erdves individualiam darbui ir darbui grupėse?

    7. Ar darbo aplinka įtakoja darbo našumą?

    8. Kokie pliusai/minusai dirbant nuotoliniu būdu?

      …Daugiau…

      9. Kaip įvertintumėte aplinką dirbant nuotoliniu būdu?

      10. Kaip įvertintumėte garso lygį biure?

      11. Ar darbe pašaliniai garsai trukdo susikaupti ?

      12. Koks triukšmas trukdo darbe ?:

      13. Ar jūsų manymu reikalinga įrengti papildomas garsą slopinačias medžiagas, pertvaras biure?

      14. Ar manote, kad reikalinga reglamentuoti garso lygį administracinėse patalpose?

      15. Ar naudojate ausines darbe?

      16. Kiek laiko darbe reikia po išsiblaškymo susikaupti ties užduotimi?

      17. Ar esate girdėję apie triukšmo slopinimo sistemą?

      18. Kaip manote, ar reikalinga Jūsų darbo patalpoje (biure) triukšmo slopinimo sistemos įrengimas ?

      19.Ar parama paskatintų įsirengti triukšmo slopinimo sistemą?

      Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą