AB Swedbank veiklos kokybės tyrimas

Tyrimo tikslas - išanalizuoti klientų požiūrį į AB banko Swedbank teikiamų paslaugų bei siūlomų produktų kokybę. Surinkta informacija bus panaudota Kauno technologijos universiteto studento kursiniame darbe. Dėkoju už skirtą laiką ir suteiktą informaciją. Jūsų nuomonė labai svarbi.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Ar kada nors naudojotės AB banko Swedbank paslaugomis?

Kokie Jūsų santykiai su šiuo banku?

Ar dažnai naudojatės šio banko paslaugomis?

Ar esate patenkintas(-a) banko teikiamomis paslaugomis ir siūlomais banko produktais?

Ką manote apie klientų aptarnavimo kokybę AB banke Swedbank?

Kaip manote, nuo ko labiausiai priklauso banko klientų aptarnavimo kokybė?

Įvertinkite banko teikiamų paslaugų ir produktų novatoriškumą balais nuo 1 iki 10:

Įvertinkite banko paslaugų įkainius, lyginant su kitais Lietuvos bankais:

Ar esate susidūręs(-usi) su šio banko vidine darbuotojų aplinka?

AB bankas Swedbank buvo išrinktas geidžiamiausiu darbdaviu. Ką apie tai manote?

Jūsų nuomone, ar AB bankas Swedbank daug investuoja darbuotojų mokymuisi ir tobulėjimui?

Kaip manote, ar darbuotojų atlyginimai atitinka pareigybių sudėtingumą?

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų išsilavinimas:

Jūsų grynosios pajamos per mėnesį: