AB "Šiaulių bankas" įvaizdžio formavimo analizė

Sveiki, esu Vilniaus kolegijos, bankininkystės paskutinio kurso studentė. Rašau diplominį darbą - Akcinės Bendrovės "Šiaulių bankas" įvaizdžio formavimo analizė. Apklausos tikslas - įvertinti įvaizdžio įtaka AB "Šiaulių bankas" klientų pritraukimui. Apklausa yra anoniminė, visi Jūsų pateikti atsakymai bus panaudoti statistinei analizei. Į klausimą reikia atsakyti, pasirenkant labiausiai Jums tinkamus variantus. Ačiū už jūsų pateiktus atsakymus!

Pic
Kaip suprantate bendrą įvaizdžio sampratą?
Patikimumas, savęs pateikimas.
Reklama, paslaugų komunikavimas ir pan.
Daug klientu, jauki atmosfera banke
Banko ženlas daro didelę įtaką.
Banko veikla, klientų aptarnavimo kokybė, teikiamos paslaugos
Požiūris į klientą, reklama (t.y savęs pateikimas), pasiekiamumas ir t.t.
Tai yra banko reputacija, populiarumas, paslaugos ir jų kokybė.
Klientų nuomonė apie patį banko įvaizdį ir teikiamas paslaugas.
Bendras žmonių pasitenkinimas, banko priemimo punktai ( kiek jų yra, kaip elgėsi darbuotojai ir t.t) Dar ypač svarbus dalykas yra banko interneto puslapis, nes jis turėtų būti tvarkingai ir kokybiškai padarytas, kad nebūtų sunku suprasti kaip atlikti reikiamą veiksmą
Banko pastato fasado įvaizdis. Teikiamos paslaugos , jų gausa ir kokybė.
Nežinau. Galbūt kaip įmonė ar kaip šiuo atveju bankas atrodo visuomenei, kaip visuomenė vertina banką tai ir sudaro jų įvaizdį.
Reputacija, dizainas, bendravimas. Beveik visi faktoriai įtakoja
-
Aptarnsvimo kokybė, siulomos paslaugos, įkainiai
Įvaizdis yra kaip socialiai atsakingai elgiasi bankas dirbdamas vidaus rinkoje (Lietuvoje).
Klientų aptarnavimas ir pan.
reputacija
kaip bankas pateikia save visuomenei
saugumas, patikimumas, inovatyvus, greitas, lankstus
geri atsiliepimai
gera reputacija
aptarnavimo kokybe, reklamos, salygos
Nesuprantu
Sisuformavusi nuomone, teikiamu paslaugu kokybe, aptarnavimas, kainos
taip
Darbuotojų atlyginimas, kiek buvo skandalų, korupcijos lygis.
Reklama
nuo paslaugu skaidrumo iki bendravimo su klientais
Visa išorinė informacija, kuri formuoja vartotojų sampratą apie įmonę.
atsiliepimai tiek darbuotoju, tiek klientu, skandalu neturejimas
Reputacija, paslaugų kokybė ir aptarnavimas
Jo žinomumas
Kai bankas sklandžiai vykdo veiklą
kaip yra pateikta visuomenei, kas tra zinoma apie tam tikra organizacija,
Įvaizdis – klientų nuomonė, darbdavio įvaizdis, darbuotojų įvaizdis, elgesys, aptarnavimo kokybė
Visuomenės nuomonė apie įmonę
Kokia banko reputacija, galimybes ir panašiai
Statusas, reputacija.
Nezinau
Viskas kartu.
Nuomonė
Bendra nuomonė apie įmonę, dizainas, aptarnavimas, reputacija ir t.t.
Įvaizdis tai organizacijos vidiniai, išoriniai veiksmai, kuriuos sudaro darbuotojai, vadovai, reklama ir t.t.
Visų charakteristikų visuma: reputacija, viešieji ryšiai, soc. atsakingumas, pasiūlymas, logotipo išvaizda ir t.t
Logotipas
Reputacija, kokybe, dizainas
Visuomenės požiūris
tai savybių visuma
User interface (UI) interneto dizainas , pačio banko logotipas
Visuomenėje susiformavęs organizacijos įvaizdis
suformuota nuomonė apie produktą ar objektą
Tai, kaip įmonę mato vartotojai.
Darbo ir paslaugų kokybė
Įvaizdis tai yra tai kaip mato įmonę kiekvienas žmogus
Išvaizdos, elgesio, verbalinės ir neverbalinės kūno kalbos visuma, aplinkiniams padedanti sudaryti nuomonę apie tam tikrą dalyką
taip
banko įvaizdis - kaip banką mato esantys ir potencialūs jo klientai, partneriai
Įvaizdis, tai būna sudarytas pgal teikiamas paslaugas, jų kokjybę, vardo žinomumą, aptarnavimą.
Požiuris į klijentą.
Stabilus,pelningas ir t.d.
Geras ir greitas aptarnavimas
reklama
Manau, kad kažkiek suprantu
Darbuotojai ir visa kita
Svarbiausia nepriekaistinga reputacija
Kaip gera reputacija, mažai klientų nusiskudimų
mano nuomone įvaizdis - kai įmonė planingai įvairiom priemonėm (reklama, ryšiai su visuomene) kuria savo įvaizdį
ne
Reklama, banko darbuotojai, banko patalpos, manau, kad tai sudaro banko įvaizdį.
kokie banko tikslai, kokios paslaugos, aptarnavimas. Taip pat kokia yra banko "pakuotė" - spalva, logotipas ir pnš.
nevisai
Teikiami pasiūlymai, Teikiamos naudos klientui, atsakomybės priėmimas, realūs pasiūlymai
Elgesys, reputacija ir identitetas.
Servisas , greitis aptarnaujant paslaugų bkokybė
Banko darbas(reklama, aptarnavimas ir tt)
Nezinau
Žinomumas,prekinis ženklas, privilegijos
Įvaizdis tai tolygu jūsų aptarnavimo kokybei, kaip jūs save pateikiate.
Reklama, patikimumas.
Kaip įmonė opozicionuoją ir pristato save rinkoje bei savo klientams.
Patikimumas
nėra skandalų, geri atsiliepimai apie tinkamą aptarnavimą, kainas, paslaugas
Įmonės atliekamas darbas, savęs reklamavimas ir klientų nuomonė bendrai sudėjus.
Sunku paaiskinti
Negaliu atsakyti .
Tai suvokimas kiekvieno individo apie tam tikrą įmonę ar organizaciją, kurią nulemia jų skleidžiama žinutė per : reklamas, darbuotojus, aptarnavimą, interjerą, prekės ženklą, logotipą, bei kitų individų nuomonė kurie turėjo sąveikos su organizacija.
Tai ir aptarnavimas ir banko viešai skleidžiama informacija kartu sudėjus. Tai, kas matoma iš išorės, net ir nesat klientu (atsiliepimai ir pan).
Bendrovės įvaizdis, kaip bendrovės veidas, perduoda vieną aiškų pranešimą apie svarbiausius produkto ir/arba paslaugos pranašumus.
Banko socialinė atsakomybė, akcijos. Pranešimai spaudoje.
Tvarkingai apsirengę,maloniai pasitinka,priima,paiškina,maloniai atsisveikina,aukšta aptarnavimo kokybė.
Kokį įpūdį sukuria bankas, dažniausiai tai svarbu dar prieš pasirenkant ar naudotis banko paslaugomis ar ne. Pasirinkus naudotis, net įvaidžiui suprastėjus, jis nebeturi tokios didelės reikšmės.
Greitas ir kokybiškas aptarnavimas, optimalus paslaugų spektras.
Nepriekaištingas banko paslaugų teikimas.
Nuomonės, turėtų patirčių, aplinkinių atsiliepimų susijusių su prekės ženklu visuma.
Dizainas, reklama darbuotojų apranga
Banko vardas/reputacija
Operacijų, kaip mokėjimai, pervedimas ir tt, greitis. Taip pat pagalbos suteikimas internetinėse svetainėse
Gera, paprasta, profesionalų ir noras visada sugrįžti
Tai bendras supratimas, nuomonė ar požiūris apie organizacijos veiklą.
Prestižas, reklama, socialine veikla, populiarumas, paslaugų ir produktų kokybe, rūpinimasis klientais.
Man bendra samprata-nzn kaip issireiksti-gal tai kad pavadinime vyrauja miesto pavadinimas-Šiauliai.
Geograf.padėtis
Priklauso nuo aptarnavimo.