AB SEB banko taikomų inovatyvių sprendimų paslaugų valdyme atitikimas šiuolaikinio kliento poreikiams.

Gerbiamas respondente,

Esu Vilniaus Universiteto IV kurso ekonomikos studijų programos studentė.
Apklausos tikslas - išsiaiškinti, kaip banko klientai supranta inovacijas bei įvertinti AB SEB banke taikomų inovatyvių sprendimų paslaugų valdyme atitikimą šiuolaikinio kliento poreikiams.
Anketa skirta tik SEB banko klientams. Anketa anoniminė, gauti rezultatai bus susisteminti ir panaudoti bakalauro baigiamąjame darbe. 

Prašau į klausimus atsakyti nuoširdžiai, remiantis asmenine patirtimi.
Dėkoju už Jūsų pateiktą informaciją ir skirtą laiką apklausai atlikti.

AB SEB banko taikomų inovatyvių sprendimų paslaugų valdyme atitikimas šiuolaikinio kliento poreikiams.
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų lytis: ✪

2. Jūsų amžius: ✪

3. Jūsų išsilavinimas: ✪

4. Jūsų veiklos pobūdis: ✪

5. Esate AB SEB banko klientas: ✪

6. Kas paskatino pasirinkti AB SEB banką? (Galimi keli atsakymų variantai) ✪

7. Kokie pagrindiniai veiksniai, Jūsų nuomone, daro įtaką paslaugos kokybei?  ✪

Daro įtaką
Nei daro, nei nedaro įtakos
Nedaro įtakos
Nuotolinė konsultacija/galimybė pasirašyti sutartis nuotoliniu būdu
Aptarnaujančio personalo kompetetencija
Greitis suteikiant paslaugą
Žema paslaugos kaina
Pranašumas prieš konkurentus

8. Ar greitai pradedate naudotis naujai atsiradusiomis paslaugomis? ✪

9. Kas Jums kelia didžiausią baimę sužinojus apie naujas paslaugas? (Galimi keli atsakymų variantai) ✪

10. Kaip vertinate banke taikomų inovacijų svarbą? ✪

Labai svarbu
Pakankamai svarbu
Nesvarbu
Paslaugų saugumas
Paslaugų greitumas
Paslaugų lankstumas (paprastumas derinant paslaugas tarpusavyje)
Naujų paslaugų atsiradimas
Esamos paslaugos kokybės gerinimas
Aptarnaujančiojo personalo kompetencijos

10. Kokie veiksniai paskatina Jus naudotis banke taikomomis inovacijomis? (Galimi keli atsakymų variantai) ✪

11. Kiek laiko esate SEB banko klientas ir kaip vertinate banke taikomų inovatyvių sprendimų poveikį paslaugų sektoriuje?

Puikiai
Gerai
Vidutiniškai
Blogai
Trumpiau nei metus
1 - 2 metus
3 - 5 metus
5 - 9 metus
Daugiau nei 9 metus

12. Žemiau išvardintos kelios iš AB SEB banke taikomų inovacijų, kaip dažnai jomis naudojatės kasdienybėje? ✪

Kiekvieną dieną
Kartą per savaitę
Kelis kartus per mėnesį
Rečiau nei kartą per mėnesį
Nesinaudoju visiškai
SMART-ID
PIN kodų generatorius
"SEB Lietuva" programėlė
Bekontaktė mokėjimo kortelė
Bekontakčiai atsiskaitymai telefonu
Galimybė kitų bankų sąskaitas matyti SEB interneto banke

13. Kokia priemonė jungiantis prie elektroninės bankininkystės Jums atrodo priimtiniausia? ✪

14. Koks Jums patogiausias atsiskaitymo būdas, mokant už prekes/paslaugas iki 50 eurų?

15. Jūsų nuomone, koks limitas turėtų būti atsiskaitant bekontakte kortele bei naudojant bekontakčius atsiskaitymus telefonu? ✪

16. Kaip manote, ar ,,SEB Lietuva" mobilioji programėle yra universali ir pritaikyta kliento poreikiams? ✪

17. Kokiomis papildomomis funkcijomis norėtumėte naudotis ,,SEB Lietuva" mobiliojoje programėlėje?

18. Kokia konsultacijos forma Jums atrodo priimtiniausia? ✪

19. Covid-19 pandemija ir paskelbtas karantinas Lietuvoje paskatino mane naudotis banke taikomomis inovacijomis ✪