Ab ,,Lietuvos paštas" klientų aptarnavimas

Gerb. respondentai,

Utenos kolegijos verslo vadybos studentė atlieka tyrimą apie Lietuvos pašto teikiamas paslaugas ir aptarnavimą.

Jūsų nuomonė padės išsiaiškinti, ar Lietuvos gyventojai yra patenkinti pašto teikiamomis paslaugomis, jų kokybę ir aptarnavimu.

Ši apklausa anoniminė.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis?

Jūsų amžius?

Ar naudojates pasto paslaugomis?

Kokiomis imones paslaugomis naudojates?

Ar daznai naudojates pasto teikamomis paslaugomis?

Ar jus tenkina ,,Lietuvos pasto" teikiamos paslaugos?

Kokių pastabų ir/ar pasiūlymų jūs turite AB „Lietuvos paštui"?

Įvertinkite pateiktus svarbiausius AB ,, Lietuvos paštas" teikiamų paslaugų kriterijus.

1
2
3
4
5
kaina
kokybe
greitis
saugumas
informatyvumas

Išrinkite su kokiais dažniausiai nesklandumais susiduriate naudojantis AB ,,Lietuvos paštas" paslaugomis?

visada
dažnai
kartais
niekada
Ilgos eilės
Nekokybiškas aptarnavimas
Ilgas siuntinių pristatymo laikas
Pranešimo apie pašte paliktą siuntą nebuvimas
Siuntų/laiškų nepristatymas
Informacijos trukūmas apie teikiamas paslaugas

Jūsų nuomonė, kuriose veiklos srityse AB ,,Lietuvos paštas" turėtų didinti efektyvumą?