AB ,,Gubernija" pardavimus įtakojantys veiksniai

Gerbiamas respondente, Kauno kolegijos Vadybos ir ekonomikos fakulteto studentai kviečia Jus dalyvauti apklausoje.

Apklausos tikslas – išsiaiškinti, kokie veiksniai lemia mažėjančius AB ,,Gubernija“ pardavimus. Surinkti duomenys bus panaudoti rašant kursinį darbą. Anketa yra anoniminė. Surinkti ir apibendrinti duomenys bus konfidencialūs ir naudojami tik mokslo tikslams. Jūsų nuomonė yra labai svarbi! Pažymėkite Jums tinkamą atsakymą.

Anketa neaktyvi

1. Koks jūsų požiūris į žmones vartojančius alų?

2. Ar perkate alų? (Jeigu atsakymas – ne, pereikite prie 9 klausimo)

3. Kaip priimate sprendimą pirkti alų?

4. Kokie veiksniai lemia jūsų pasirinkimą perkant alų?

f) Kita (įrašykite savo variantą)

    …Daugiau…

    5. Įvertinkite, kas daro įtaką jūsų apsisprendimui renkantis alų? (Pažymėkite pagal svarbą nuo 1 iki 6. 1 – svarbiausias, 6 – mažiausiai svarbus)

    6. Ar jūsų apsisprendimui, renkantis alų turi įtakos reklama?

    7. Kokią įtaką renkantis alų daro prekės pakuotė?

    8. Kaip dažnai vartojate šių įmonių alų?

    9. Ar esate girdėję apie AB ,,Gubernija“?

    10. Ar žinote įmonės ,,Gubernija“ alų „Tamsusis Elis“? (Jeigu atsakymas – ne, pereikite prie 13 klausimo)

    11. Jei taip, kaip dažnai vartojate?

    12. Kokie veiksniai lemia jūsų pasirinkimą perkant ,,Tamsusis Elis“ alų?

    13. Ar daro įtaką produkto tara Jūsų apsisprendimui pirkti?

    14. Kokie veiksniai galėtų lemti Jūsų apsisprendimą nepirkti produkto ,,Tamsusis Elis“ ? (įrašykite)

      …Daugiau…

      15. Ar ketinate vartoti šį produktą ateityje?

        …Daugiau…

        16. Koks Jūsų amžius?

        17. Jūsų lytis:

        18. Gyvenamoji vieta:

        19. Jūsų pajamos:

        Susikurti savo anketą