AB Audimas rinkodaros priemonių veiksmingumo tyrimas

Gerbiamas respondente, esame Vilniaus kolegijos, verslo vadybos fakulteto, antro kurso studentės. Parengėme anketą, kuria siekiame ištirti AB Audimas rinkodaros priemonių veiksmingumo tyrimą. Mums yra svarbūs Jūsų atsakymai tolimesniam tyrimui ir galutinėms išvadoms. Apklausa - anoniminė, o Jūsų atsakymai - konfidencialūs. Pildydami anketą užtruksite iki 5 min, dėkojame už atsakymus.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1.Iš išvardintų prekės ženklų, pasirinkite, kokius perkate dažniausiai?

2.Kas daro didžiausią įtaką perkant „Audimas“ prekes? (Kiekvieną teiginį įvertinkite stumdami kvadratą, kairė pusė reiškia visiškai nesutinku, dešinė – visiškai sutinku.)

3.Koks reklamos turinys Jums daro didžiausią įtaką pirkti?

Visai neturi įtakos
Nei turi, nei neturi
Turi didelę įtaką
Naujienos
Žymus žmonės reklamoje
Vizualiai gražus reklamos pateikimas

4.Iš kur sužinojote apie prekės ženklą „Audimas“?

5.Ar dažnai pastebite prekės ženklo „Audimas“ reklamą?

6.Kur dažniausiai pastebite „Audimas“ reklamas?

Niekada
Labai retai
Nei retai, nei dažnai
Dažnai
Labai dažnai
Spaudoje
Televizijoje
Socialiniuose tinkluose
Reklaminiuose stenduose
Naujienų portaluose

7.Jei reklamas pastebite internete, tai kur?(Kiekvieną teiginį įvertinkite stumdami kvadratą, kairė pusė reiškia visiškai nesutinku, dešinė – visiškai sutinku.)

8.Kas daro įtaką renkantis laisvalaikio aprangą? (Kiekvieną teiginį įvertinkite stumdami kvadratą, kairė pusė reiškia visiškai nesutinku, dešinė – visiškai sutinku.)

9.Jūsų lytis?

10.Jūsų amžius?

11.Jūsų mėnesinės pajamos?

12.Jūsų gyvenamoji vieta?