4 - 5 metų amžiaus vaikų melavimo raiška ir pedagoginiai šalinimo būdai

Esu Kauno Kolegijos Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo studijų programos III kurso studentė Miglė Stvolaitė. Atlieku tyrimą apie vaikų melavimo raišką ir šio proceso koregavimo būdus. Apklausa yra anoniminė, Jūsų atsakymai konfidencialūs, jie bus naudojami tik statistiniams apibendrinimams. Pildant apklausą prašau pasirinkti po vieną atsakymą (nebent prie klausimo nurodyta kitaip). Maloniai prašau užpildyti šią anketą, atsakant į kiekvieną klausimą.

Ačiū, kad dalyvaujate šiame tyrime!

Melavimą vertinate kaip? (pažymėkite vieną atsakymo variantą)
2. Kaip dažnai susiduriate su vaikų melavimu? (pažymėkite vieną atsakymo variantą)
3. Kaip manote, ar vaiko lytis turi įtakos jo melavimo raiškai? (pažymėkite vieną atsakymo variantą)
4. Kaip manote, ar vaiko amžius turi įtakos melavimo dažniui? (pažymėkite vieną atsakymo variantą)
5. Kaip manote, ar pastebėjus vaiką meluojant, būtina imtis melavimo šalinimo priemonių?(pažymėkite vieną atsakymo variantą)
6. Kokias melavimo šalinimo priemones taikote Jūs? (pasirinkite vieną arba kelis atsakymo variantus)
7. Kuri, Jūsų nuomone, melavimo šalinimo priemonė yra veiksmingiausia? (pažymėkite vieną atsakymo variantą)
8. Kur ieškote informacijos apie melavimo prevencijos priemones? (pažymėkite vieną arba kelis atsakymo variantus)
9. Kokius žinote melavimo požymius? (pasirinkite vieną arba kelis atsakymo variantus)
10. Kokios, Jūsų nuomone, yra dažniausios vaikų melavimo priežastys? (pažymėkite vieną arba kelis atsakymo variantus)
11. Ar bendradarbiaujate su pedagogais, siekdami šalinti vaiko melavimo įpročius? (pakomentuokite)