3-4 klasių mokinių fizinio aktyvumo ir mokymosi rezultatų sąsajos

Gerbiami kolegos,

Esu Daniela Romančik, Vilniaus kolegijos pradinio ugdymo III kurso studentė. Šiuo metu rengiu bakalauro baigiamąjį darbą ir atlieku tyrimą, kuriuo siekiu išsiaiškinti 3–4 klasių mokinių fizinio aktyvumo ryšį su jų mokymosi rezultatais. Labai prašau Jūsų pagalbos – atsakykite į žemiau pateiktus klausimus.

Šioje apklausoje nėra teisingų ar klaidingų atsakymų, svarbiausia – Jūsų nuoširdumas ir atvirumas. Apklausa yra visiškai anoniminė, o Jūsų pateikti atsakymai išliks konfidencialūs.

Iš anksto dėkoju už Jūsų laiką ir indėlį į mano tyrimą!

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Kaip vertinate fizinio aktyvumo svarbą ugdymo(si) procese? ✪

Kaip vertinate fizinio aktyvumo įtaką mokinių pažangai mokymo procese? ✪

Kaip dažnai organizuojate aktyvias pertraukas tarp pamokų ar pamokų metu? ✪

Jeigu klausime Nr. 5 „Kaip dažnai organizuojate aktyvias pertraukas tarp pamokų ar pamokų metu?“ jūsų atsakymas buvo „Dažnai“. Kodėl organizuojate aktyvias pertraukas?

Kaip dažnai vietoje fizinio ugdymo pamokų, vedate kitus užsiėmimus, lyginant su kitais mokomaisiais dalykais? ✪

Ar jūsų klasėje yra mokinių, kurie lanko papildomus sporto būrelius? ✪

Jeigu klausime Nr. 6 „Ar jūsų klasėje yra mokinių, kurie lanko papildomus sporto būrelius?“ atsakėte „Taip“. Kaip pavyksta šiems mokiniams susikoncentruoti pamokų metu, būti disciplinuotiems?

Kurių mokinių mokymosi pasiekimai geresni, fiziškai aktyvių ar pasyvių? ✪

Pažymėkite pakankamai fiziškai aktyvių, lankančių sporto būrelius mokinių, ir fiziškai pasyvių mokinių mokymosi pasiekimų lygį. ✪

AukštesnysisPagrindinisPatenkinamasSlenkstinisNeturiu nuomonės.
Fiziškai pasyvūs mokiniai.
Pakankamai fiziškai aktyvūs, lankantys sporto būrelius mokiniai.

Kaip dažnai pastebite, kad po aktyvių fizinių veiklų pertraukų ir aktyvių pertaukėlių pamokų metu mokiniai atlieka užduotis kokybiškiau? ✪

Ar sutinkate su nuomone, kad fizinis aktyvumas gerina emocinę būseną ir kelia norą mokytis? ✪

Kurie mokiniai geba geriau valdyti savo emocijas ir elgesį klasėje? ✪

Kurie mokiniai yra labiau iniciatyvūs, motyvuoti, domisi naujais dalykais? ✪

Kokią įtaką daro fizinio aktyvumo užsiėmimai pagarbos, sąžiningumo taisyklių ugdymui? ✪

Jūsų nuomone, kokią įtaką mokiniams daro fizinis aktyvumas, įvairios fizinės veiklos? ✪