1.3. Pardavimo skatinimo formos poveikio ketinimui pirkti tyrimas

Gerbiamasis respondente!

Vilniaus universiteto Ekonomikos fakulteto studentė, Dalia Zacharovaitė, atlieka tyrimą, kurio tikslas - nustatyti, kokias tarpusavio sąsajas turi nuolaidos ir nemokamo pristatymo pasiūlymai vartotojo ketinimui pirkti. Jūsų atsakymai į kiekvieną klausimą yra labai svarbūs, nes tik taip galima išmatuoti sąsajas tarp subjektų, o surinkta apibendrinta informacija bus naudojama rengiant baigiamąjį magistro darbą. Anketoje nereikia rašyti vardo ir pavardės, joje nėra teisingų atsakymų, taip pat yra pasikartojančių klausimų. Jos pildymas užtruks apie 20 min. Anonimiškumas garantuojamas.

Dėkojame už nuoširdžius atsakymus bei dalyvavimą tyrime!

Anketa neaktyvi
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
Susikurti savo anketą