Vartotojų kuriamo turinio efektyvumas “Makaliaus” Instagram paskyros komunikacijoje

Gerb. respondente,
Esu Vilniaus universiteto, komunikacijos fakulteto, kūrybos komunikacijos, IV kurso studentė. Šiuo metu rašau baigiamąjį darbą, kurio tikslas - įvertinti kaip vartotojų dalyvavimas socialiniuose tinkluose veikia prekinio ženklo vertę. Tyrimo duomenys bus naudojami tik studijų tikslams.

Dėkoju už Jūsų skirtą laiką ir atsakymus!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų lytis: ✪

Jūsų amžius: ✪

Jūsų išsilavinimas: ✪

Kuriomis iš šių socialinės žiniasklaidos platformų naudojatės? (Pasirinkite visas, kurios tinka) ✪

Kaip dažnai naudojatės socialine žiniasklaida? ✪

Kokiais tikslais naudojate socialinę žiniasklaidą? (Pažymėkite visus, kurie tinka) ✪

Kaip dažnai keliaujate laisvalaikiu (t. y. ne darbo reikalais)?

Koks yra pagrindinis jūsų informacijos šaltinis planuojant kelionę? ✪

Ar kada nors naudojotės kelionių agentūros paslaugomis, kad suplanuotumėte ir rezervuotumėte kelionę? ✪

Ar kada nors per socialinę žiniasklaidą atradote kelionių įkvėpimo ar laisvalaikio kelionių rekomendacijų? ✪

Ar kada nors esate užsisakę poilsinę kelionę tiesiogiai per reklamą socialinėje žiniasklaidoje? ✪

Ar kada nors lankėtės "Makalius" "Instagram" paskyroje?

Ar kada nors pasidalinote arba komentavote "Makalius" "Instagram" paskyros įrašą? ✪

Ar kada nors kūrėte ir dalijotės savo turiniu, susijusiu su "Makalius" prekės ženklu "Instagram"? ✪

Kiek tikėtina, kad rekomenduosite "Makalius" "Instagram" paskyrą draugui, vertindami nuo 1 iki 5? ✪

Kaip dažnai dalyvaujate "Instagram" naudotojų sukurtame turinyje, pavyzdžiui, mėgstate arba komentuojate kitų naudotojų sukurtus įrašus? ✪

Skalėje nuo 1 -5, kiek jums svarbu, kad prekių ženklai, kuriuos sekate socialinėje žiniasklaidoje, skatintų ir rodytų naudotojų sukurtą turinį? ✪

Kiek tikėtina, kad įsitrauksite į prekės ženklo socialinę žiniasklaidą, jei jis aktyviai skatina ir pateikia naudotojų sukurtą turinį? ✪

Ar jaučiate didesnį ryšį su prekės ženklu, kai jis savo socialinės žiniasklaidos platformose pateikia naudotojų sukurtą turinį? ✪

Kiek jums svarbus prekės ženklo autentiškumas priimant pirkimo sprendimus? ✪