„TELIA” ĮVAIZDŽIO TYRIMAS

Sveiki, esu VDU studentas Mantas Butėnas. Baigiamajam marketingo vadybos projektui atlieku tyrimą apie korporatyvinio prekės ženklo „Telia Lietuva“ įvaizdį visuomenėje. 

Šios anketos užpildymui prireiks vos kelių Jūsų minučių, o tyrimo metu surinkti duomenys bus panaudoti tik baigiamajame darbe. Šios anketos duomenys yra konfidencialūs ir bus pateikiami tik apibendrintai. 

Kilus klausimams galima kreiptis el. paštu: [email protected]

Dėkoju už Jūsų laiką, skirtą anketos pildymui.

Anketa neaktyvi

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Ar jums žinomas korporatyvinis prekės ženklas „Telia“

4. Iš kur sužinojote apie „Telia”?

Kitas variantas

    …Daugiau…

    5. Ar naudojatės/esate naudojęsi „Telia“ paslaugomis?

    6. Kokiomis „Telia“ paslaugomis naudojatės/esate naudojęsi?

    Kitas variantas

      …Daugiau…

      7. Įvertinkite „Telia“ pagal šiuos kriterijus:

      8. Įvertinkite „Telia“ pagal pateiktus bruožus:

      9. Kokias asociacijas jums sukelia „Telia“ prekės ženklas? (galite pažymėti daugiau nei vieną atsakymo variantą)

      Kitas variantas

        …Daugiau…

        10. Įvertinkite „Telia“ įvaizdį (1 – blogiausias, 10 – geriausias)

        11. Ar žinojote, kad „Telia“ susikūrė „Teo“, „Omnitel“ ir „Baltic Data Center“ tapus viena įmone? (2017 m.)

        12. Kaip vertinate šį susijungimą (Teo, Omnitel ir Baltic Data Center tapimą „Telia“)?

        13. Kokia tikimybė, kad jūs rekomenduotumėte „Telia“ savo draugams ir pažįstamiems? (1 – tikrai nerekomenduočiau; 10 – rekomenduočiau)

        14. Kokie veiksniai daro įtaką jūsų nuomonei apie prekės ženklus?

        Susikurti savo anketą