Userc0nfusing
Vieša
Pranešti

„TELIA” ĮVAIZDŽIO TYRIMAS

Sveiki, esu VDU studentas Mantas Butėnas. Baigiamajam marketingo vadybos projektui atlieku tyrimą apie korporatyvinio prekės ženklo „Telia Lietuva“ įvaizdį visuomenėje. 

Šios anketos užpildymui prireiks vos kelių Jūsų minučių, o tyrimo metu surinkti duomenys bus panaudoti tik baigiamajame darbe. Šios anketos duomenys yra konfidencialūs ir bus pateikiami tik apibendrintai. 

Kilus klausimams galima kreiptis el. paštu: mantas.butenas@stud.vdu.lt

Dėkoju už Jūsų laiką, skirtą anketos pildymui.

1. Jūsų lytis:Privalomas
2. Jūsų amžius:Privalomas
3. Ar jums žinomas korporatyvinis prekės ženklas „Telia“Privalomas
Jei atsakymas „Ne“, pereikite prie 14 klausimo
4. Iš kur sužinojote apie „Telia”?
5. Ar naudojatės/esate naudojęsi „Telia“ paslaugomis?
Jei atsakymas „Ne“, galite pereiti prie 9 klausimo
6. Kokiomis „Telia“ paslaugomis naudojatės/esate naudojęsi?
7. Įvertinkite „Telia“ pagal šiuos kriterijus:
Labai blogaiBlogaiNeturiu nuomonėsGeraiLabai gerai
Kaina
Kokybė
Teikiamų paslaugų kiekis
Darbuotojų, konsultantų profesionalumas
Dizainas (parduotuvės interjeras, logotipas ir t.t.)
Socialinė atsakomybė
8. Įvertinkite „Telia“ pagal pateiktus bruožus:
Visiškai nesutinkuNesutinkuNeturiu nuomonėsSutinkuVisiškai sutinku
Inovatyvumas
Asmens privatumas
Aplinkosauga
Saugumas
Skaidrumas ir antikorupcija
Prieinamumas
9. Kokias asociacijas jums sukelia „Telia“ prekės ženklas? (galite pažymėti daugiau nei vieną atsakymo variantą)
10. Įvertinkite „Telia“ įvaizdį (1 – blogiausias, 10 – geriausias)
11. Ar žinojote, kad „Telia“ susikūrė „Teo“, „Omnitel“ ir „Baltic Data Center“ tapus viena įmone? (2017 m.)
Jei atsakymas „Ne“, sekantį klausimą galite praleisti
12. Kaip vertinate šį susijungimą (Teo, Omnitel ir Baltic Data Center tapimą „Telia“)?
13. Kokia tikimybė, kad jūs rekomenduotumėte „Telia“ savo draugams ir pažįstamiems? (1 – tikrai nerekomenduočiau; 10 – rekomenduočiau)
14. Kokie veiksniai daro įtaką jūsų nuomonei apie prekės ženklus?Privalomas
Labai maža įtakaMaža įtakaVidutinė įtakaDidelė įtakaLabai didelė įtaka
Draugai, pažįstami, šeima
Reklamos (tv, radijo, lauko stendai ir t.t.)
Socialiniai tinklai
Internetinis puslapis
Socialinė atsakomybė