"Swedbank" ir "Danske Bank" jungimosi proceso vertinimas "Swedbank" darbuotojų požiūriu

Gerb. Respondente,

Esu Vilniaus universiteto ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto studentė. Studijuoju Verslo procesų valdymą ir rašau baigiamąjį magistro darbą tema „Įmonių susijungimų ir įsigijimų proceso ir rezultatų vertinimas“. Atlieku tyrimą, kurio tikslas ištirti įsigijimų poveikį verslui bei nustatyti kritinius rodiklius, atspindinčius jungimosi proceso sėkmę, žmogiškųjų išteklių aspektu. Labai prašau visų darbuotojų užpildyti šią anketą, kuri yra anoniminė ir bus panaudota tik moksliniams tikslams. Ačiū už Jūsų laiką.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Ar organizacijoje dirbate prieš ir po jungimosi proceso įvykdymo? Jei taip, nurodykite, kokias pareigas užėmėte, kai buvo vykdomas įmonių susijungimas.

2. Ar jūsų nuomone „Danske Bank“ privačių klientų prijungimas buvo gera idėja?

3. Ar tiksliai žinote, dėl kokių priežasčių buvo vykdomas susijungimas?

4. Kokią poziciją organizacijoje užimate dabar?

5. Ar manote, kad susijungimo procesas yra visiškai baigtas?

6. Kaip vertinate tarpusavio bendravimą tarp besijungiančių įmonių po jungimosi?

7. Ar manote, kad Swedbank pilnai išnaudojo pardavimo ir rinkodaros potencialą po susijungimo?

8. Ar manote, kad organizacija turėjo gerą vadovavimo bei valdymo kokybę viso proceso vykdymo metu bei po susijungimo įvykdymo?

9. Ar jūs gerai žinote organizacijos viziją, misiją bei pagrindines vertybes?

10. Ar jūs gerai žinote organizacijos politiką bei tvarkas ir kokybės politiką?

11. Ar jūsų nuomone, kokybės politika galėtų būti viena iš prioritetinių sričių vykdant susijungimą?

12. Kaip lentelėje pateikti aspektai iš jūsų darbo aplinkos pasikeitė po susijungimo proceso įvykdymo? (Jei prieš proceso vykdymą organizacijoje nedirbote – į klausimą neatsakinėkite)

Labai pasikeitė
Stipriai pasikeitė
Neturiu nuomonės
Nepasikeitė
Labai mažai pasikeitė
Darbo saugumas
Pasitenkinimas darbu
Atsakomybė
Atlyginimas
Motyvacija darbe
Atliekamo darbo kokybė
Darbo apimtis
Įmonės vidinė kultūra
Karjeros galimybės
Geros emocijos darbo vietoje
Verslo komunikacija organizacijoje
Neformalus bendravimas su kolegomis
Abipusis pasitikėjimas savo vadovu

13. Kokia yra jūsų nuomonė apie visą susijungimo proceso kokybę bendrai (žvelgiant į visus susijungimo procesus ir etapus)?

14. Lentelėje yra pateikiamas veiksnių sąrašas, ar galėtumėt atskleisti, kokie iš šių faktorių buvo įtraukti jūsų dalyvautame projekte. Jei taip, prašome prie kiekvieno priskirti balo veiksnį (1 – visai nesvarbus, 2 – ne labai svarbus, 3 – nei svarbus, nei nesvarbus, 4 – labai svarbus, 5 - svarbiausias)

1
2
3
4
5
Pilnas ir aiškus projekto tikslas bei taikymo sritis
Klientų konsultavimas ir priėmimas
Projekto vadovo kompetencija ir įsipareigojimas
Projekto komandos narių kompetencija ir įsipareigojimas
Bendravimas ir keitimasis informacija
Projekto plano rengimas
Susijungimų ir įsigijimų patariamosios įmonės išteklių planavimas
Laiko valdymas
Vertinimo ir finansavimo schema
Rizikos valdymas