"Statoil" paslaugų kokybės vertinimas

Gerb. Respondente,

Vytauto Didžiojo universiteto marketingo vadybos specialybės studentai atlieka tyrimą, kurio tikslas – įvertinti "Statoil" teikiamų paslaugų kokybę. Esamos situacijos analizei ir paslaugų kokybės spragų nustatymui labai svarbus Jūsų dalyvavimas tyrime. Per apklausą gauti duomenys bus naudojami tik moksliniams tikslams, todėl užtikriname pateiktos informacijos konfidencialumą. Atsakydami į klausimus užtruksite vos 5 minutes. Dėkojame už atsakymus!

"Statoil" paslaugų kokybės vertinimas
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Ar jūs lankotės (lankėtės) "Statoil"?

Skalėje nuo 1 iki 5, kur 1 reiškia visiškai nesvarbu, 5 – labai svarbu, pažymėkite savo nuomonę – kiek Jums svarbu, kad “Statoil”:

1
2
3
4
5
1) Įranga būtų moderni
2) Patalpos būtų estetiškai patrauklios
3) Personalas atrodytų tvarkingai, dėvėtų firminę aprangą
4) Prekės būtų išdėstytos taip, kad pirkėjas galėtų pats pasiekti/rasti kiekvieną prekę
5) Informaciniai leidiniai būtų aukštos poligrafinės kokybės
6) Pardavėjai suteiktų paslaugą tinkamai iš pirmo karto
7) Pardavėjai suteiktų informaciją apie visas prekes
8) Pardavėjai sugebėtų pateikti informaciją apie prekes aiškiai
9) Pardavėjai, teikiant paslaugas, sugebėtų išvengti klaidų ir netikslumų
10) “Statoil” reputacija (įvaizdis) būtų geri
11) Personalas visada norėtų padėti klientams
12) Personalas niekada nebūtų per daug užsiėmęs atsakyti į klientų klausimus
13) Personalas paslaugas klientams suteiktų greitai
14) Personalas sugebėtų atsakyti į pirkėjo klausimus
15) Personalas būtų mandagus
16) Pirkėjas turėtų jaustis saugiai
17) Darbuotojai būtų orientuoti į kliento problemų sprendimą
18) Pirkėjui būtų rodomas individualus dėmesys
19) Personalas nuoširdžiai domėtųsi kliento interesais
20) Paslaugos būtų suteikiamos tuomet, kai to reikia pirkėjui
21) Darbo valandos būtų patogios klientui

Skalėje nuo 1 iki 5, kur 1 reiškia visiškai neatitinka, 5 – visiškai atitinka, pažymėkite savo nuomonę – kiek pateikti teiginiai atitinka “Statoil” teikiamas paslaugas:

1
2
3
4
5
1) Įranga yra moderni
2) Patalpos yea estetiškai patrauklios
3) Personalas atrodo tvarkingai, dėvi firminę aprangą
4) Prekės yra išdėstytos taip, kad pirkėjas gali pats pasiekti/rasti kiekvieną prekę
5) Informaciniai leidiniai yra aukštos poligrafinės kokybės
6) Pardavėjai suteikia paslaugą tinkamai iš pirmo karto
7) Pardavėjai suteikia informaciją apie visas prekes
8) Pardavėjai sugeba pateikti informaciją apie prekes aiškiai
9) Pardavėjai, teikiant paslaugas, sugeba išvengti klaidų ir netikslumų
10) “Statoil” reputacija (įvaizdis) yra geri
11) Personalas visada nori padėti klientams
12) Personalas niekada nebūna per daug užsiėmęs atsakyti į klientų klausimus
13) Personalas paslaugas klientams suteikia greitai
14) Personalas sugeba atsakyti į pirkėjo klausimus
15) Personalas yra mandagus
16) Pirkėjas “Statoil” jaučiasi saugiai
17) Darbuotojai yra orientuoti į kliento problemų sprendimą
18) Pirkėjui yra rodomas individualus dėmesys
19) Personalas nuoširdžiai domisi kliento interesais
20) Paslaugos yra suteikiamos tuomet, kai to reikia pirkėjui
21) Darbo valandos yra patogios klientui