mnlap
111
Vieša
Pranešti
Anketa neaktyvi

„Ring of Joy” prekių ženklo marketingo komunikacijos efektyvumas

Gerb. respondente!

KTU ekonomikos ir verslo fakulteto II kurso studentai atlieka „Ring of Joy” prekių ženklo marketingo komunikacijos priemonių efektyvumo tyrimą. Klausimyną kviečiame užpildyti tuos, kurie mėgsta saldžius užkandžius ir juos perka. Klausimyne nėra teisingų ar klaidingų atsakymų. Užtikriname, kad apklausos metu gauti duomenys išliks KONFIDENCIALŪS ir bus panaudoti tik apibendrinta forma darbui rengti. Labai tikimės Jūsų pagalbos ir iš anksto dėkojame už nuoširdžius atsakymus!

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami.

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami

Anketos meniu

Kita anketa »