"Rimi" potencialių klientų apklausa

Sveiki esame Vilniaus kolegijos, Verslo vadybos fakulteto, tarptautinio verslo studijų programos, pirmo kurso studentai. Atliekame "Rimi" potencialių klientų tyrimą, kurio tikslas sužinoti apsipirkinėjimo maisto prekių parduotuvėse įpročius.

Ši apklausa yra anoniminė. Jūsų pateikti duomenys bus naudojami statistiniam tyrimui. 

Ačiū už skirtą laiką. 

Anketos rezultatai viešai nepublikuojami

Anketa neaktyvi

Kaip dažnai lankotės "Rimi" parduotuvėje?

Kokie faktoriai dažniausiai įtakoja parduotuvės pasirinkimą? ( Galite pasirinkti kelis atsakymus)

Ar turite "Rimi" nuolaidų kortelę?

Ar naudojatės "Rimi" programėlę su asmeniniais pasiūlymais? (Ekraniukas parduotuvėje, kur reikia perbraukti kortelę ir pasižiūrėti asmeninius pasiūlymus)

Kuriose prekybos tinkluose lankotės dažniausiai?

Kaip vertinate "Rimi" asortimento išdėstymą lentynose?

Kaip vertinate "Rimi" produktų kainas?

Kokias prekes dažniausiai perkate?

Kas labiausiai įtakoja pasirinkto produkto pirkimą?

Ar perkate "Akcijos" pažymėtas prekes?

Kokiu būdu sužinote apie teikiančias akcijas parduotuvėje?

Kokius produktus dažniausiai perkate "Rimi" parduotuvėje?

Kiek vidutiniškai išleidžiate pinigų vieno apsipirkimo metu?

Kaip galite apibūdinti "Rimi" prekybos centrą?

Kaip vertinate "Rimi" aptarnavimo kokybę?

Įvertinkite veiksnius (pagal svarbumo lygį), kurie lemia parduotuvės pasirinkimą

Ką norėtumėte pagerinti "Rimi" prekybos tinkle? Kokių pasiūlymų turėtumėte?

    …Daugiau…

    Jūsų lytis:

    Jūsų šeimos padėtis:

    Jūsų socialinė padėtis:

    Jūsų amžius:

    Susikurti savo anketą