"Rimi", "Maxima", "Norfa" ir "IKI" pirkėjų aptarnavimo vertinimas

Šiuo tyrimu siekiama įvertinti pirkėjų aptarnavimą didžiausiuose Lietuvos prekybos tinkluose.
"Rimi", "Maxima", "Norfa" ir "IKI" pirkėjų aptarnavimo vertinimas
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Kurio iš nurodyto prekybos tinklo parduotuvėse lankotės dažniausiai? ✪

Kaip dažnai lankotės šio tinklo parduotuvėse? ✪

Išranguokite žemiau pateiktus didžiųjų Lietuvos prekybos tinklų (MAXIMA, IKI, NORFA ir RIMI) pasirinkimo kriterijus: ✪

Kas Jums svarbu renkantis į kurią parduotuvę eiti "Rimi", "Maxima", "Norfa" ar "IKI"?
Visiškai nesvarbus
Nesvarbus
Nei svarbus, nei nesvarbus
Svarbus
Labai svarbus
Parduotuvės buvimo vieta
Kainų lygis
Klientų aptarnavimas
Prekių kokybė
Prekių asortimentas
Lojalumo programos
Prekės ženklas

Kurioje pirmame klausime nurodyto prekybos tinklo parduotuvėje lankotės dažniausiai? ✪

Prašome įrašyti parduotuvės dydį X, XX, hyper ir pan. arba pavadinimą ir adresą (jeigu adreso nežinote, tuomet parašykite, kokie objektai yra šalia, koks mikrorajonas ir pan.)

Remdamiesi apsipirkimo patirtimi šioje parduotuvėje įvertinkite nuo 1 iki 10, kiek apskritai esate patenkintas klientų aptarnavimo kokybe ✪

1 – visiškai nepatenkintas, o 10 – labai patenkintas

Remdamiesi apsipirkimo patirtimi šioje parduotuvėje įvertinkite klientų aptarnavimą pagal kiekvieną iš pateiktų kriterijų. ✪

Kiekvieną teiginį įvertinkite nuo 1 iki 10, kur 1 – „visiškai nesutinku“, o 10 – „visiškai sutinku“:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Patogi automobilių stovėjimo aikštelė
Parduotuvė vizualiai patraukli (švari ir tvarkinga)
Nesunku surasti reikiamą prekę
Lengva judėti parduotuvėje
Nepriekaištinga darbuotojo išvaizda
Darbuotojai sukuria malonią atmosferą
Darbuotojai visada pasiruošę aptarnauti pirkėjus

Remdamiesi apsipirkimo patirtimi šioje parduotuvėje įvertinkite klientų aptarnavimą pagal kiekvieną iš pateiktų kriterijų. ✪

Kiekvieną teiginį įvertinkite nuo 1 iki 10, kur 1 – „visiškai nesutinku“, o 10 – „visiškai sutinku“:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Darbuotojai nuoširdžiai padeda pirkėjams, paslaugiai atsako į iškilusius klausimus
Darbuotojai dėmesingai ir operatyviai sprendžia problemines situacijas
Darbuotojai suteikia naudingą informaciją apie prekę pirkėjui paklausus
Darbuotojai su pirkėjais bendrauja mandagiai, nevartoja profesinio ar kito žargono
Darbuotojai šypsosi
Darbuotojai profesionaliai sprendžia prekių grąžinimo ir keitimo problemas

Remdamiesi apsipirkimo patirtimi šioje parduotuvėje įvertinkite klientų aptarnavimą pagal kiekvieną iš pateiktų kriterijų. ✪

Kiekvieną teiginį įvertinkite nuo 1 iki 10, kur 1 – „visiškai nesutinku“, o 10 – „visiškai sutinku“:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Kasininkas mandagiai elgiasi aptarnavimo pauzės metu, kai palieka kasą
Kasininkas operatyviai sprendžia kasoje iškilusias problemas, kai laukia klientų eilė
Kasininkas kelia pasitikėjimą/kompetentingai atlieka atsiskaitymo operaciją
Patogūs atsiskaitymo už prekes būdai
Trumpos eilės/operatyvus aptarnavimas
Patogios parduotuvės darbo valandos

Remdamiesi apsipirkimo patirtimi šioje parduotuvėje įvertinkite šiuos teiginius. ✪

Kiekvieną teiginį įvertinkite nuo 1 iki 10, kur: 1 – kategoriškai nesutinku, o 10 – kategoriškai sutinku
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Yra daug privalumų dėl to, kad naudojuosi būtent šios parduotuvės paslaugomis, o ne konkurentų
Esant tinkamoms aplinkybėms visuomet renkuosi šią parduotuvę, o ne konkurentų

Ar rekomenduotumėte šią parduotuvę savo draugams ar pažįstamiems? ✪

Atsakinėdami į šį klausimą žymėkite nuo 1 iki 10, kur: 1 – nerekomenduočiau, o 10-rekomenduočiau

Jūsų amžius ✪

Jūsų lytis ✪

Gyvenamoji vieta ✪

Jūsų gaunamos pajamos ✪

Jūsų išsilavinimass ✪