Userdomas129.s
Vieša
Pranešti

Prekės ženklo "Calvin Klein" reklamos komunikacija vartotojų "z" kartoje

Sveiki, esu Vilniaus universiteto, Komunikacijos fakulteto studentas. Rašau baigiamąjį rašto darbo, siekdamas išsiaiškinti, kokios reklamos komunikacijos formos bei priemonės yra efektyviausios, siekiant pritraukti z kartą. Labai laukiu atsakymų iš 14 m. - 18 m., 18 m. - 22 m. jaunimo. Labai, labai dėkui už pagalbą, vykdant tyrimą. 

1. Jūsų lytis?
2. Jūsų amžius?
3. Jūsų socialinė padėtis?
4. Kur dažniausiai pastebite drabužių reklamas?
5. Reklama lemia mano apsisprendimą pirkti žymaus prekinio ženklo drabužius.
6. Sprendimui įsigyti drabužius daugiau įtakos turi:
7. Kaip dažnai pastebite žymių prekės ženklų reklamas socialiniuose tinkluose?
8. Kuriuose iš socialinių tinklų pastebite „Calvin Klein“ drabužių reklamas?
9. Ar per paskutinį mėnesį matėte „Calvin Klein“ reklamą?
10. „Calvin Klein“ prekę paskatino įsigyti:
11. Kokį įvaizdį formuoja prekės ženklas „Calvin Klein“ ?
12. Pastebiu, kad „Calvin Klein“ reklama orientuota į mano amžiaus grupę
13. Įvertinkite keturias aukščiau pateiktas nuotraukas, kokias emocijas jos sukelia?
Pic
14. Atvaizduojamos reklamos yra tikslingai nukreiptos į mano amžiaus grupę.
Pic
15. Manau, kad ši reklama yra paveiki.
Pic
16. Kas paskatintų pasidalinti savo nuotrauka su „Calvin Klein“ prekės ženklu socialiniuose tinkluose?
17. Teigiamas atsiliepimas paskatintų įsigyti „Calvin Klein“ prekės ženklo drabužius.
18. Kur įsigyjate „Calvin Klein“ prekės ženklo drabužius?