"Omnitel" paslaugos "Šeima" reklamos kampanijos psichologinis poveikis vartotojui

Tyrimas yra atliekamas norint suzinoti reklamos kampanijos psichologini poveiki vartotojams Apklausa yra ANONIMINĖ, nei vardo, nei pavardės nurodyti nereikia. Anketoje nėra teisingų arba neteisingų klausimų ir atsakymų. Pastarieji tiesiog atspindi nuomonių įvairovę. Jums tik reikia apibrėžti Jūsų manymu Jums labiausiai tinkantį atsakymą. Labai prašome atsakyti į kiekvieną klausimą bei užpildyti anketą iki galo, nes tai padidins tyrimo rezultatų tikslumą. Iš anksto dėkojame už atsakymus!
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis?

Jūsų padėtis?

Amžius:

Ar naudojates "Omnitel" kaip operatoriaus paslaugomis?

Ar matėte "Omnitel" paslaugos "Šeima" reklamą?

Kokia "Omnitel" paslaugos "Šeima" reklamos tema?

Kokius jausmus Jums sukėlė „Omnitel“ paslaugos „Šeima“ reklama?

Ar prisimenate kokie personažai/žmonės veikia „Omnitel“ paslaugos „Šeima“ reklamoje?

Kaip reagavote išklausę „Omnitel“ paslaugos „Šeima“ reklamoje nuskambantį pasiūlymą: „ nemokami pokalbiai tarp šešių asmenų ir nauji LG telefonai nuo 1 Lt“?

Kokia Jums pasirodė „Omnitel“ palsaugos „Šeima“ reklama?

Kokį įvaizdį esate susikūrę apie „Omnitel“ įmonę ir apie jos siūlomas paslaugas?

Kur dažniausiai susiduriate su "Omnitel" paslaugos "Šeima" reklama?

Ar pakanka informacijos apie "Omnitel" paslaugą "Šeima" ?