"Nillkin" belaidžio telefono laikiklio - įkroviklio marketingo komplekso analizė

Sveiki,

Esu 2 kurso, Kauno kolegijos, Įmonių ir Įstaigų administravimo programos studentas. Atlieku "Nillkin" įrenginio marketingo komplekso analizę.Šio tyrimo tikslas yra nustatyti prekės tikslinę rinką, pirkėjų poreikius, kainos strategiją, parinkti geriausius prekės pateikimo ir rėmimo sprendimus.

Labai dėkoju už Jūsų sugaištą laiką ir išreikštą nuomonę.

Anketa yra anoniminė. Visi surinkti apklausos duomenys bus panaudoti tik studijų tikslam.

Taip pat, prieš atsakant į klausimus, siūlau pažiūrėt trumpą video apie šį įrenginį.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kokia Jūsų lytis?

Koks Jūsų amžius?

Kokia veikla užsiimate?

Kokios Jūsų mėnesinės pajamos (neto) ?

Kiek Jums svarbus mobilus telefonas?

Ar Jums dažnai kyla problema, kai išsikrauna mobilus tefonas ir neturite kur jo pasikrauti?

Ar belaidžio telefono įkroviklis-laikiklis Jums atrodo gera alternatyva?

Kas Jums labiausiai daro įspūdį "Nillkin" įrenginį?

Kokia šio įrenginio kaina Jums atrodytų priimtina?

Kas Jus paskatintų įsigyti šį "Nillkin" įrenginį?

Koks reklamos būdas Jus labiausiai paveikia įsigyti tam tikrą prekę?

Kiek dažnai naudotumėtės šiuo įrenginiu?

Kaip Jums pati idėja dėl belaidžio telefono įkroviklio-laikiklio?