„Naujo produkto įvedimas į rinką elektroninėmis priemonėmis“

15. Jeigu aktyviai nedalyvaujate prekinio ženklo profilio sekėjų diskusijose, kokios pagrindinės priežastys tą lemia?

  1. nesinori skaityti fanu pasipyktinimu
  2. nėra laiko
  3. Laiko trūkumas
  4. Neįdomu, neaktualu, renkuosi stebėtojo ,o ne dalyvio kelia
  5. Nėra laiko įsigilinti į tai kas parašyta, kad išreikšti savo nuomonę.
  6. Nedalyvaujame, kai būna neįdomu irba neturime laiko.
  7. Laiko stoka
  8. Nera tam laiko.
  9. Mėgstu papliurpti ir išsakyti savo teisingąją nuomonę. Yra daug nesusivokiančių žmonių, tad dažnai tenka juos pataisyti ir pastatyti į doros kelią.
  10. Tuščias laiko švaistymas.