"MAXIMA LT" UAB Klientų aptarnavimo kokybės vertinimas

Gerbiamas (-oji) respondente,   

Vytauto Didžiojo Universiteto Ekonomikos ir vadybos fakulteto IV kurso studentė, atlieku baigiamojo darbo tyrimą apie prekybos tinklą "MAXIMA LT" UAB  klientų aptarnavimo kokybės vertinimą. Maloniai kviečiu dalyvauti apklausoje, Jūsų nuomonė labai svarbi. Anketa yra anonimiška. Jūsų pateikta nuomonė bus naudojama tik baigiamojo darbo rašymui.  Ačiū už Jūsų atsakymus!

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų išsilavinimas:

Jūsų socialinė padėtis:

Jūsų mėnesinės pajamos:

Kaip dažnai Jūs lankotės prekybos tinkle "Maxima"?

Kaip vertinate "Maxima LT" UAB aptarnavimo kokybę?

Įvertinkite šiuos teiginius:

Kodėl renkatės prekybos tinklą "Maximą"? Galimi keli atsakymo variantai.

Ar naudojatės lojalumo - nuolaidų kortele Maxima LT, UAB prekybos centre?

Ar lojalumo programos esančios prekybos centre "Maxima LT" UAB padidina klientų aptarnavimo kokybę?

Pasiulymai klientų aptarnavimo gerinimui

    …Daugiau…
    Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą