Userviktorijakregzdyte8
Vieša
Pranešti

"MAXIMA LT" UAB Klientų aptarnavimo kokybės vertinimas

Gerbiamas (-oji) respondente,   

Vytauto Didžiojo Universiteto Ekonomikos ir vadybos fakulteto IV kurso studentė, atlieku baigiamojo darbo tyrimą apie prekybos tinklą "MAXIMA LT" UAB  klientų aptarnavimo kokybės vertinimą. Maloniai kviečiu dalyvauti apklausoje, Jūsų nuomonė labai svarbi. Anketa yra anonimiška. Jūsų pateikta nuomonė bus naudojama tik baigiamojo darbo rašymui.  Ačiū už Jūsų atsakymus!

Jūsų lytis:
Jūsų amžius:
Jūsų išsilavinimas:
Jūsų socialinė padėtis:
Jūsų mėnesinės pajamos:
Kaip dažnai Jūs lankotės prekybos tinkle "Maxima"?
Ar Jums malonu lankytis "Maxima" parduotuvėse?
Ar visus rūpimus klausimus darbuotojas padėjo Jums išsiaiškinti?
Kaip vertinate "Maxima LT" UAB aptarnavimo kokybę?
Įvertinkite šiuos teiginius:
Labai geraiGeraiVidutiniškaiBlogaiLabai blogai
Personalo bendravimas su klientais
Personalo išvaizda
Personalo reagavimas į klientų problema, skundus
Įvertinkite šiuos teiginius:
Labai geraiGeraiVidutiniškaiBlogaiLabai blogai
Greitas ir kokybiškas klientų aptarnavimas
Aptarnaujantis personalas
Dėmesys jūsų asmeniniams poreikiams
Kokias aptarnavimo problemas pastebėjote prekybos tinkle "Maxima"?
Visiškai sutinkuSutinkuNei sutinku, nei nesutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Mandagumo stoka
Specialisto kvalifikacijos stoka
Neišsamiai informuojami klientai
Darbuotojų nesažingumas
Jūsų nuomone, klientų aptarnavimo kokybę įmonėje " Maxima LT" UAB galima pagerinti:
Kokias aptarnavimo kokybės gerinimo priemonęs pasiulytumėt gerinti?
Kokia Jūsų nuomone, pagrindinė nekokybiško aptarnavimo priežastis?
Kodėl renkatės prekybos tinklą "Maximą"?
Pasiulymai klientų aptarnavimo gerinimui