„Klientų aptarnavimo tobulinimas UAB „Joalda“.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kaip dažnai perkate UAB „Joalda“?

Ar prieš perkant UAB „Joalda“ pasinaudojate įmonės atsiliepimais ir įvertinimais internete?

Ar Jūs po apsipirkimo UAB „Joalda“ paliekate atsiliepimus internetiniuose puslapiuose?

Kas Jums yra svarbu, kada renkantis įmonę? (reikia įvertinti penkiabalėje sistemoje kiekvienoje eilutėje esančius apibūdinimus: 1-visai nesvarbu, …, 4-labai svarbu).

1 (visai nesvarbu)
2 (nesvarbu)
3 (svarbu)
4 (labai svarbu)
Prekių asortimentas
Prekių kokybė
Taikoma nuolaidų sistema
Vieta
Kainos
Nedidelės eilės
Draugiškas ir paslaugas personalas
Pirkėjų poreikių numatymas
Įmonės reputacija
Personalo profesionalumas
Teikiamos konsultacijos

. Kaip vertinate UAB „Joalda“ klientų aptarnavimą?

Kodėl pasirinkote būtent UAB „Joalda“? (reikia pažymėti 3 kriterijus, kurie yra svarbiausi).

Prašome įvertinti UAB „Joalda“ darbuotojų darbą? (Pažymėkite kiekvienoje eilutėje Jums tinkantį atsakymą)

Sutinku
Sutinku tik iš dalies
Nesutinku
Nežinau
Aš jaučiuosi saugus
Kada iškylą problemų, jos yra išsprendžiamos nedelsiant
Darbuotojų elgesys suteikia pasitikėjimo
Darbuotojai yra mandagūs
Darbuotojai turi pakankamai žinių ir kvalifikacijos ir atsako į visus klausimus    
Darbuotojai visuomet suteikia pagalbą
Darbuotojai paslaugų nesuteikia laiku

Kas Jūsų nuomone, lemia nekokybišką klientų aptarnavimą?

Jūsų nuomone, klientų aptarnavimo kokybę UAB „Joalda“ pagerinti galima:

Kas, Jūsų nuomone, gali padėti pritraukti daugiau klientų ir išlaikyti esamus?

Ar rekomenduotumėte UAB „Joalda“ savo draugams, pažįstamiems, kolegoms?

Kiek tikėtina, kad Jūs ir toliau pirksite UAB „Joalda“?

Jūsų lytis?

Jūsų amžius:

Jūsų socialinė padėtis?

Jūsų išsilavinimas?

Jūsų šeimos pajamos per mėnesį: