"Klaipėdos" l/d "Liepaitė" veiklos kokybės plačiojo įsivertinimo anketa

Gerb. respondente,

šiuo metu lopšelyje-darželyje yra atliekamas platusis auditas, šiuo klausimynu siekiama įvertinti mūsų lopšelio-darželio veiklos rodyklių lygį. Jums yra pateikiama lygių skalė nuo 1 iki 4, pagal kurią prašome Jūsų įvertinti kiekvieną lopšelio-darželio veiklos rodiklį. Prie kiekvieno rodiklio parašykite savo įvertinimą.
4 lygis - Labai gerai (75–100%): veikla kūrybiška, originali, savita, veiksminga, kryptinga, labai paveiki;
3 lygis - Gerai (50–74%): veikla turi savitų bruožų, pakankamai sėkminga, potenciali, lanksti, paveiki, tinkama;
2 lygis - Neblogai (25–49%): veikla vidutiniška, neišskirtinė, patenkinama, priimtina;
1 lygis - Prastai (iki 24%): veikla nepatenkinama, neveiksminga, neperspektyvi.

Anketa neaktyvi

1 sritis - Etosas. Mokyklos vertybės - vaikų kultūra

1 sritis - Etosas. Mokyklos vertybės -aplinkos svetingumas, saugumas, estetika

1 sritis - Etosas. Mokyklos vertybės - mokyklos mikroklimatas

1 sritis - Etosas. Mokyklos vertybės - lygių galimybių suteikimas ir teisingumas

1 sritis - Etosas. Mokyklos vertybės - tradicijos

1 sritis - Etosas. Mokyklos įvaizdis - tapatumo ir pasididžiavimo mokykla jausmas

1 sritis - Etosas. Mokyklos įvaizdis - mokyklos populiarumas ir prestižas

1 sritis - Etosas. Mokyklos įvaizdis - įvaizdžio kūrimo kultūra

1 sritis - Etosas. Mokyklos vidaus ir išorės ryšiai - mokyklos bendruomenės narių bendravimo ir bendradarbiavimo kokybė

1 sritis - Etosas. Mokyklos vidaus ir išorės ryšiai - bendravimas ir bendradarbiavimas su socialiniais partneriais

1 sritis - Etosas. Mokyklos vidaus ir išorės ryšiai - atvirumas pokyčiams

1 sritis - Etosas. Mokyklos vidaus ir išorės ryšiai - mokyklos vieta bendruomenėje

2 sritis - Vaiko ugdymas ir ugdymasis. Ugdymo turinys- programos atitiktis valstybės nustatytiems reikalavimams

2 sritis - Vaiko ugdymas ir ugdymasis. Ugdymo turinys- tarpusavio dermė

2 sritis - Vaiko ugdymas ir ugdymasis. Ugdymo turinys - programų atitiktis vaikų ugdymo poreikiams ir interesams

2 sritis - Vaiko ugdymas ir ugdymasis. Ugdymo turinys - ugdymo(si) aplinkos, priemonių atitiktis vaikų amžiui, poreikiams bei interesams

2 sritis - Vaiko ugdymas ir ugdymasis. Udgymo(si) turinio ir procedūrų planavimas - gdymo turinio ir kasdienės veiklos planavimas

2 sritis - Vaiko ugdymas ir ugdymasis. Udgymo(si) turinio ir procedūrų planavimas - planavimo procedūrų kokybė

2 sritis - Vaiko ugdymas ir ugdymasis. Udgymo(si) turinio ir procedūrų planavimas - metodinė pagalba planavimui

2 sritis - Vaiko ugdymas ir ugdymasis. Ugdymo(si) proceso kokybė -ugdomosios veiklos tikslingumas, veiksmingumas, kūrybiškumas, sistemingumas

2 sritis - Vaiko ugdymas ir ugdymasis. Ugdymo(si) proceso kokybė - ugdymo organizavimo kokybė

2 sritis - Vaiko ugdymas ir ugdymasis. Ugdymo(si) proceso kokybė - mokytojo ir ugdytinio sąveika

2 sritis - Vaiko ugdymas ir ugdymasis. Ugdymo(si) proceso kokybė - ugdymosi motyvacijos palaikymas

2 sritis - Vaiko ugdymas ir ugdymasis. Šeimos ir mokyklos bendradarbiavimas ugdymo procese - šeimos įtraukimas į vaikų ugdymo(si) procesą mokykloje

2 sritis - Vaiko ugdymas ir ugdymasis. Šeimos ir mokyklos bendradarbiavimas ugdymo procese - šeimos informavimo apie vaiką procedūrų kokybė

2 sritis - Vaiko ugdymas ir ugdymasis. Šeimos ir mokyklos bendradarbiavimas ugdymo procese - šeimos gaunamos informacijos kokybė

3 sritis - Vaiko ugdymosi pasiekimai. Vaiko raidos ir pasiekimų vertinimas - vaiko daromos pažangos vertinimo sistema

3 sritis - Vaiko ugdymo(si) pasiekimai. Vaiko raidos ir pasiekimų vertinimas - mokytojų ir tėvų veiklos dermė skatinant vaiko pasiekimus ir juos vertinant

3 sritis - Vaiko ugdymo(si) pasiekimai. Vaiko pasiekimų kokybė - vaiko daroma pažanga įvairaus amžiaus tarpsniais

3 sritis - Vaiko ugdymo(si) pasiekimai. Vaiko pasiekimų kokybė - vaiko pasiekimų kokybė priešmokykliniame amžiuje

3 sritis - Vaiko ugdymo(si) pasiekimai. Vaiko pasiekimų kokybė - specialiųjų poreikių vaikų ugdymosi pažanga

4 sritis - Parama ir pagalba vaikui, šeimai. Vaiko teisių garantavimas ir atstovavimas - vaiko teisių atspindėjimas mokyklos dokumentuose

4 sritis - Parama ir pagalba vaikui, šeimai. Vaiko teisių garantavimas ir atstovavimas - vaiko teisių garantavimas mokykloje

4 sritis - Parama ir pagalba vaikui, šeimai. Vaiko teisių garantavimas ir atstovavimas - vaiko teisių atstovavimas visuomenėje

4 sritis - Parama ir pagalba vaikui, šeimai. Vaiko poreikių tenkinimas - individualių vaiko saugumo, emocinių, fizinių ir socialinių poreikių tenkinimas

4 sritis - Parama ir pagalba vaikui, šeimai. Vaiko poreikių tenkinimas - vaiko asmeninės raiškos tenkinimas

4 sritis - Parama ir pagalba vaikui, šeimai. Vaiko poreikių tenkinimas - pedagoginė ir socialinė pagalba

4 sritis - Parama ir pagalba vaikui, šeimai. Vaiko poreikių tenkinimas - vaiko sveikatos stiprinimas

4 sritis - Parama ir pagalba vaikui, šeimai. Vaiko poreikių tenkinimas - pagalba specialiųjų poreikių vaikams

4 sritis - Parama ir pagalba vaikui, šeimai. Parama ir pagalba šeimai - pagalbos ir paramos šeimai įvairovė

4 sritis - Parama ir pagalba vaikui, šeimai. Parama ir pagalba šeimai - teikiamų paslaugų kokybė

4 sritis - Parama ir pagalba vaikui, šeimai. Parama ir pagalba šeimai - paslaugų tikslingumas

5 sritis - Ištekliai. Personalo politika - personalo formavimas

5 sritis - Ištekliai. Personalo politika - personalo kompetencija ir jos panaudojimas

5 sritis - Ištekliai. Personalo politika - galimybių tobulėti sudarymas

5 sritis - Ištekliai. Materilinė aplinka - veiklos erdvė ir jos būklė mokykloje

5 sritis - Ištekliai. Materialinė aplinka - ugdymą(si) skatinanti aplinka

5 sritis - Ištekliai. Finansiniai ištekliai - finansavimas

5 sritis - Ištekliai. Finansiniai ištekliai - biudžeto tvarkymo sistema

6 sritis - Mokyklos valdymas. Vidaus auditas - mokyktojų ir kito personalo dalyvavimas vidaus audite

6 sritis - Mokyklos valdymas. Vidaus auditas - vadovo dalyvavimas vidaus audite

6 sritis - Mokyklos valdymas. Vidaus auditas - vidaus audito rezultatų panaudojimas

6 sritis - Mokyklos valdymas. Strateginis mokyklos planas, metinė veiklos programa bei jų įgyvendinimas - strateginio plano ir metinės veiklos programos struktūra ir turinys

6 sritis - Mokyklos valdymas. Strateginis mokyklos planas, metinė veiklos programa bei jų įgyvendinimas - uždavinių įgyvendinimas

6 sritis - Mokyklos valdymas. Strateginis mokyklos planas, metinė veiklos programa bei jų įgyvendinimas - strateginio plano ir metinės veiklos programos veiksmingumas

6 sritis - Mokyklos valdymas. Mokyklos vadovų - vadovo profesinė kompetencija

6 sritis - Mokyklos valdymas. Mokyklos vadovų - mokyklos atstovavimas ir reprezentavimas

6 sritis - Mokyklos valdymas. Mokyklos vadovų - santykiai su personalu, komandų telkimas

6 sritis - Mokyklos valdymas. Valdymo ir savivaldos dermė - mokyklos savivaldos institucijų kūrimas

6 sritis - Mokyklos valdymas. Valdymo ir savivaldos dermė - mokyklos savivaldos veiklumas

6 sritis - Mokyklos valdymas. Valdymo ir savivaldos dermė - savivaldos ir mokyklos administracijos sprendimų ir veiksmų dermė

Susikurti savo anketą