"Kilmės šalies įvaizdis tarptautiniame marketinge"

VU magistrantūros studentės atliekamo tyrimo tikslas yra įvertinti prekių kilmės šalies įvaizdžio įtaką Lietuvos vartotojų apsisprendimui pirkti, kai “pirkimo–pardavimo“ sandoris sudaromas internetinėse parduotuvėse. Jeigu esate bent kartą pirkę internetu, į klausimus atsakykite remdamiesi savo patirtimi. Jeigu niekada nepirkote prekių internetu, į klausimus atsakinėkite remdamiesi asmenine nuomone. Tyrimo anketa yra anoniminė ir šio tyrimo metu gauti duomenys bus naudojami tik magistrinio darbo “Prekių kilmės šalies įtaką vartotojų, apsipirkinėjančių internetinėse parduotuvėse, elgsenai” tikslams. Iš anskto dėkoju už atsakymus.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar perkate prekes internetu?

2. Dėl kokių priežasčių Jūs nesinaudojate internetinių parduotuvių paslaugomis? ( iki 3 atsakymų)

3. Kuo parduotuvė internete pranašesnė už įprastą? (iki 3 variantų)

4.Kokias prekes dažniausiai perkate internetu? (pasirinkite iki 5 variantų)

5. Koks kriterijus Jums svarbiausias renkantis internetines parduotuves, kuriose vykdote pirkimus?

6. Kokios prekių savybės svarbiausios kai apsiperkama internetinėje parduotuvėje? (iki 3 variantų)

7. Kas įtakoja Jūsų nuomonę apie šalį, kurioje pagamintas produktas? (iki 3 variantų)

8. Ar pirkdami prekes internetu pirmenybę teiktumėte Lietuviškoms, o ne užsieninėms prekėms?

9. Jei patikusios prekės aprašyme nerastumėte informacijos apie kilmės šalį, tai

10. Jūsų lytis?

11. Jūsų amžius?

12. Jūsų išsilavinimas?

13. Jūsų mėnesinės pajamos, tenkančios vienam šeimos nariui?