„Julia Janus“ prekės ženklo komunikacija socialiniuose tinkluose

Gerb. Respondente,

Esu VDU kūrybinių industrijų ketvirto kurso studentė. Rašau bakalauro baigiamąjį darbą, kurio tikslas yra ištirti „Julia Janus“ prekės ženklo komunikaciją socialiniuose tinkluose. Tyrimas yra anoniminis, todėl surinkti duomenys naudojami tik tyrimo tikslams ir viešai neskelbiami. 

Dėkoju už jūsų atsakymus.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis:

Jūsų išsilavinimas:

Jūsų amžius:

Jūsų gyvenamoji vieta:

Jūsų socialinė padėtis:

Jūsų pajamos per mėnesį:

Kiek laiko dažniausiai praleidžiate internete?

Ar jūs domitės mada?

Ar jūs domitės lietuviškais prekės ženklais?

Ar jums žinomas "Julia Janus" prekės ženklas?

Ar jums žinomas "Julia Janus" prekės ženklas?

Ką pirmiausiai pagalvojate pamatę „Julia Janus“ prekės ženklą?

Ar jums žinoma kokį prekių asortimentą siūlo šis prekės ženklas?

Ar pirktumėte šio prekės ženklo prekę?

Kokiame socialiniame tinklalapyje dažniausiai lankotės?

Ar sekate "Julia Janus" prekės ženklo profilį Facebook'e?

Ar sekate „Julia Janus“ prekės ženklo profilį Instagram socialiniame tinkle?

Ar dažnai matote „Julia Janus“ prekės ženklo reklamas?

Kaip vertinate "Julia Janus" kuriamą įvaizdį?

Kas jus skatina apsilankyti prekės ženklo puslapyje?

Kokią informaciją norėtumėte rasti „mėgstamų“ prekės ženklų puslapiuose?

Kokia puslapiuose skelbiama informacija labiausiai atkreipia Jūsų dėmesį?

Koks, jūsų nuomone, turėtų būti vizualiai geras prekės ženklas?