"Išmaniųjų" vežimėlių prekybos tinkluose paklausos ir efektyvumo tyrimas

Mieli respondentai, Mes esame VGTU 4 kurso studentės, dalyvaujančios konkurse „Idėja‘11“. Šiam konkursui pateikiame „Išmaniųjų“ vežimėlių idėją, kurių pagrindinė funkcija – rodyti bendrą vėžimėlyjė esančių prekių kainų sumą. Šios apklausos tikslas – išsiaiškinti vartotojų nuomonę į šią naujovę ir jos efektyvumą. Duomenys bus naudojami tik mokslo tikslais, visi atsakymai lieka anonimiški. Dėkojame už nuoširdžius atsakymus.

"Išmaniųjų" vežimėlių prekybos tinkluose paklausos ir efektyvumo tyrimas
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kaip dažnai apsiperkate parduotuvėje?

2. Kokią pirkimo vietą maisto produktams dažniausiai renkatės?

Galimi keli atsakymų variantai

3. Pasirinkite kaip dažnai teikiate pirmenybę (apsiperkate) išvardintiems parduotuvių ženklams ?

Niekada
Retai
Dažnai
Visada
IKI
Maxima
Prisma
Norfa
Rimi
Cento

4. Kiek laiko vidutiniškai užtrunka jūsų vienas apsirkimas?

5. Kas jūsų manymu užima daugiausiai nereikalingo apsipirkimo proceso laiko?

Galimi keli atsakymų variantai

6. Ar norėtumėte sutrumpinti pirkimo procesą?

7. Kuriuos iš pateiktų apsipirkimo etapų norėtumėte sutrumpinti ar anuliuoti visai?

Galimi keli atsakymų variantai

8. Ar žinodami savo pirkinių krepšelio tikslią kainą pirktumėte daugiau (tiek kiek turite pinigų)?

9. Ar skaičiuojate savo pirkinių krepšelio sumą prieš mokėdami kasoje?

10. Ar jus kamuoja nežinomybės jausmas renkantis prekes, kad neužteks pinigų susimokėti?

11. Ar naudojatės savitarnos kasomis parduotuvėse?

12. Ar „Išmanusis“ vežimėlis, parodantis pasirinktų prekių kainų sumą, palengvintų apsipirkimą?

13. Kuriuos iš išvardintų apsipirkimo etapų, Jums palengvintų „Išmanusis“ vežimėlis?

Galimi keli atsakymų variantai

14. Kaip reaguotumėte į „Išmaniųjų“ vėžimėlių atsiradimą apsipirkimo vietose?

15. Draugai Jus apibūdina, kaip:

16. Jūsų amžius:

17. Jūsų socialinė padėtis:

Galimi keli atsakymų variantai