"Išmaniųjų" vežimėlių prekybos tinkluose paklausos ir efektyvumo tyrimas

Mieli respondentai, Mes esame VGTU 4 kurso studentės, dalyvaujančios konkurse „Idėja‘11“. Šiam konkursui pateikiame „Išmaniųjų“ vežimėlių idėją, kurių pagrindinė funkcija – rodyti bendrą vėžimėlyjė esančių prekių kainų sumą. Šios apklausos tikslas – išsiaiškinti vartotojų nuomonę į šią naujovę ir jos efektyvumą. Duomenys bus naudojami tik mokslo tikslais, visi atsakymai lieka anonimiški. Dėkojame už nuoširdžius atsakymus.

"Išmaniųjų" vežimėlių prekybos tinkluose paklausos ir efektyvumo tyrimas

1. Kaip dažnai apsiperkate parduotuvėje?

2. Kokią pirkimo vietą maisto produktams dažniausiai renkatės?

3. Pasirinkite kaip dažnai teikiate pirmenybę (apsiperkate) išvardintiems parduotuvių ženklams ?

4. Kiek laiko vidutiniškai užtrunka jūsų vienas apsirkimas?

5. Kas jūsų manymu užima daugiausiai nereikalingo apsipirkimo proceso laiko?

6. Ar norėtumėte sutrumpinti pirkimo procesą?

7. Kuriuos iš pateiktų apsipirkimo etapų norėtumėte sutrumpinti ar anuliuoti visai?

Kitas variantas

    …Daugiau…

    8. Ar žinodami savo pirkinių krepšelio tikslią kainą pirktumėte daugiau (tiek kiek turite pinigų)?

    9. Ar skaičiuojate savo pirkinių krepšelio sumą prieš mokėdami kasoje?

    10. Ar jus kamuoja nežinomybės jausmas renkantis prekes, kad neužteks pinigų susimokėti?

    11. Ar naudojatės savitarnos kasomis parduotuvėse?

    Kitas variantas

      …Daugiau…

      12. Ar „Išmanusis“ vežimėlis, parodantis pasirinktų prekių kainų sumą, palengvintų apsipirkimą?

      Kitas variantas

        …Daugiau…

        13. Kuriuos iš išvardintų apsipirkimo etapų, Jums palengvintų „Išmanusis“ vežimėlis?

        Kitas variantas

          …Daugiau…

          14. Kaip reaguotumėte į „Išmaniųjų“ vėžimėlių atsiradimą apsipirkimo vietose?

          15. Draugai Jus apibūdina, kaip:

          16. Jūsų amžius:

          17. Jūsų socialinė padėtis:

          Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą