Įmonės „Eurokos" žinomumas ir komunikacija

Sveiki, esu Grafinių komunikacijų inžinerijos studijų programos antro kurso magistro studentė. Ši anketa parengta siekiant nustatyti „Eurokos“ įmonės, matomumą ir komunikacijos priemonių veiksmingumą tarp vartotojų bei grįžtamąjį ryšį. Kviečiu visus skirti keletą minučių savo laiko ir užpildyti anketą. Ačiū.

Kodėl pasirinkta reklamos forma Jums patinka
jei nepatinka lengva isjungti, jei patinka, galima greitai suzinoti apie pasiulyma daugiau
Netrukdo.
mažiausiAI erzina
Gražiai padaryta
Neatima papildomo laiko
Siaip nelabai patinka
Paįvairina pilką miestų aplinką savo spalvingumu
Orginaliausios reklamos, vaziuont ir stovint kamsciuose jos patraukia demesi ir visiskai neerzina, nes nera brukomos o tiesiog egzistuoja tinkamu metu
Nes tai yra šaltoji medija neįpareigoja jos žiūrėti, klausyti.
Ji nėra įkyri, neiššoka, priklauso šaltosioms medijoms.
Nes jos būna išradingos ir įsirėžainčios į galvą
Labiausiai patinka reklaminiai katalogai.