Grafinio dizaino vaidmuo reklamoje

Gerbiamas respondente,

Esame Vilniaus technologijų ir dizaino kolegijos grafinio dizaino trečio kurso studentai. Rengiame apklausą, kurioje bus apibendrinti šio tyrimo rezultatai. Prašome atsakyti į šios anoniminės anketos klausimus. Jūsų nuomone yra labai vertinga mums!

Ačiū!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų lytis?

2. Jūsų amžius?

3. Jūsų išsilavinimas?

4. Iš kokio jūs miesto?

5. Ar reklama daro įtaką Jūsų produktų pirkimo pasirinkimui?

6. Į ką Jūs pirmiausia atkreipiate dėmesį reklamoje?

7. Kokie Jūsų manymu yra efektyviausi būdai atkreipti žmogaus dėmesį į reklamą?

8. Kaip manote, kur naudojama reklama yra veiksmingiausia?

9. Ar manote, jog socialiniuose tinkluose naudojama reklama vizualiai (spalvomis, grafiniais elementais, šriftais) turi skirtis nuo svetainės naudojamo dizaino?

10. Kuri iš šių reklamų Jūsų dėmesį atkreipia labiausiai?

10. Kuri iš šių reklamų Jūsų dėmesį atkreipia labiausiai?

11. Kas Jūsų manymu yra svarbiausia reklamoje?

Ar didelis teksto kiekis atbaido žmogų nuo susidomėjimo reklama?

13. Kaip manote, kuris šrifto pasirinkimas yra veiksmingiausias ir lengviausiai įskaitomas?

13. Kaip manote, kuris šrifto pasirinkimas yra veiksmingiausias ir lengviausiai įskaitomas?

14. Ar judančios reklamos atkreipia Jūsų dėmesį labiau, nei plakatai?

15. Ar labiau įsimenate reklamos vizualinę pusę (spalvas, nuotraukas, iliustracijas ir kt.) ar garsinę (melodija, dialogas ir kt.)?

16. Kuri spalva labiausiai atkreipia Jūsų dėmesį reklamoje?

17. Ar reklamoje skaitote informaciją pateiktą mažesnėmis raidėmis?

18. Ar sezoninės spalvos naudojamos reklamoje daro įtaką jūsų apsipirkimui? (pvz.: Jei Kalėdinėje reklamoje yra raudonos, žalios, baltos spalvos, ar reklama vilioja Jus apsipirkti Kalėdoms anksčiau).

19. Ar manote, kad spalvų pasirinkimas reklamoje yra svarbiausias elementas? Atsakymą pagrįskite.

20. Kaip manote, kas reklamoje labiau Jus sudomina: iliustracija ar fotografija? Kodėl?