"GameOn" indelis į kompiuterinių žaidimų industrijos populiarinimą

Sveiki, esu antro kurso studentė ir siekiu išsiaiškinti, kokie veiksniai turi įtakos kompiuterinių žaidimų industrijos augimui.

Klausimai labiausiai orientuoti į žmones dalyvavusius "GameOn 2017" parodoje.

Dalyvavimas apklausoje yra anonimiškas.

Anketa neaktyvi

1. Kur sužinojote apie "GameOn" renginį?

2. Ar jums turėjo įtakos pasidomėti 2017 metų renginiu, dėl anksčiau vykusių „GameOn“ renginių?

3. Kas jus labiausiai paskatino pasidomėti 2017 m. renginiu?

4. Kokio dalyvių susidomėjimo susilaukė parodos zonos?

5. Ar manote, kad transliuojama „GameOn Live Q&A“ per "Facebook" suteikia aktualios informacijos apie renginį?

7. Ar „GameOn“ renginys paskatino pasidomėti kokiu nors kompiuteriniu žaidimu?

8. Kuri, jūsų manymu, reklamos priemonė yra/būtų efektyviausia šiam renginiui?

9. Ar manote, kad „GameOn“ renginys yra svarbus siekiant vystyti kompiuterinių žaidimų kultūrą Lietuvoje?

10. Ar manote, kad „GameOn“ renginys yra svarbus siekiant vystyti kompiuterinių žaidimų kultūrą Baltijos šalyse?

11. Jūsų lytis:

12. Jūsų amžius:

Susikurti savo anketą