,,Food on Foot” produktų vartojimas įvairiose gyvenimo situacijose.

Sveiki, mes esame Kauno kolegijos pardavimų ir marketingo antro kurso studentės, atliekame tyrimą, kurio metu siekiame sužinoti, kokiose gyvenimo situacijose žmonės renkasi vartoti greitai paruošiamus ,,Food on foot” produktus.

 

Apklausa yra ANONIMINĖ, tyrimo metu surinkti duomenys bus naudojami tik apibendrinti.

Ačiū.

Anketa neaktyvi

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Jūsų gyvenamoji vieta:

4. Ar esate studentas? (Jei ne pereikite į 6 klausimą)

5. Kur studijuojate?

6. Kaip dažnai renkatės greitą maistą? (Jei atsakėte niekada, galite užbaigti anketą)

7. Pagal svarbą nuo 1 iki 5 įvertinkite žemiau pateiktus atributus, kurie daro įtaką, renkantis greitą maistą.

8. Ar esate girdėję apie ,,Food on foot” produktą? (Jei ne, galite užbaigti anketą )

9. Ar esate ragavę ,,Food on foot” produktų?

10. Kaip sužinojote apie ,,Food on foot” produktą?

11. Ką įsivaizduojate, išgirdus prekinio ženklo ,,Food on foot” pavadinimą? (Įrašykite)

    …Daugiau…

    12. Kaip dažnai nurodytose gyvenimo situacijose esate vartoję ,,Food on foot” produkciją?

    13. Teiginius įvertinkite pagal 5 balų skalę.

    Susikurti savo anketą