"Food On Foot" produktų pasirinkimo analizė

Sveiki, mes esame Kauno Kolegijos "Pardavimai ir Marketingas" antro kurso studentai. Šia apklausa mes siekiam išsiaiškinti kokios priežastys lemia „Food On Foot“  produkto pasirinkimą tarp vartotojų mieste ir užmiestyje. Ačiū už jūsų laiką, jūsų atsakymai mums labai svarbūs!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kur Jūs gyvenate?

2. Koks Jūsų amžius?

3. Kaip jūs dažniausiai apsipirkinėjate?

4. Įvertinkite produkto „Food on Foot“ kainą lyginant su kitais konkurentais (1-Kaina yra per didelė, 5- Kaina labai žema)

Kaina yra per didelė
Kaina Yra didelė
Kaina yra normali
Kaina žema
Kaina labai žema
"Food On Foot"
"Fresh Walk"
„Meistro kokybė“
„Rimi Express“
„Pagaminta IKI“

5. Ar pastebite „Food on Foot“ kainos pokyčius skirtingose vietose?

6. Kaip dažnai ir kokius produktus valgote iš “Food on Foot” produkcijos? (1- kartą per metus, 5-daugiau nei 3 kartus per savaitę)

Kartą per kelis mėnesius
Kartą per mėnesį
Kartą per savaitę
2-3 kartus per savaitę
Daugiau nei 3 kartus per savaitę
Šaldyti sumuštiniai
Atvėsinti trikampiai sumuštiniai
Atvėsinti submarinai
Atvėsinti kiti sumuštiniai

7. Kur dažniausiai renkatės užkandžiauti/pietauti jei esate darbe ar mokykloje?

8. Kurioje vietoje būdami dažniau vartojate jau paruoštą/šaldytą maistą?

9. Dėl kokių priežasčių užmiestyje renkatės jau paruoštą maistą? ( 1-visiškai nesutinku, 5-visiškai sutinku)

Visiškai nesutinku
Nesutinku
Sutinku iš dalies
Sutinku
visiškai sutinku
Nes nėra kitų galimybių
Patogiau
Pigiau
Greičiau

10. Įvertinkite "Food on Foot" produkciją balais nuo vieno iki penkių. ( 1-labai blogai, 5-labai gerai)

Labai blogai
Blogai
Patenkinamai
Gerai
Labai gerai
Skonis
Produkcijos prieinamumas
Kaina
Produkcijos įvairovė
Sotumas
Pakuotės patogumas valgant
Maistinė vertė

11. Jūsų Lytis