„Ežys“ reklamos efektyvumas

Duomenys bus naudojami įvertinti esamos reklamos efektyvumą, t.y. kaip ji pasiekia tikslinę auditoriją – moksleivius ir studentus ir atlieka pagrindinę funkciją – skatina pirkti.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kita

1.Kas mobilaus ryšio reklamoje labiausiai patraukia Jūsų dėmesį?

2.Reklamą dažniausiai pastebite (pažymėkite visus Jums tinkamus variantus)?

Kita

3. Kokia mobiliojo ryšio išankstinio apmokėjimo paslauga Jūs naudojatės?

Kita

4. Koks „Ežio“ reklamos pagrindinis šūkis?

5. Kaip vadinosi „Ežio“ reklamos personažai, kurie buvo nuvykę į Londoną?

Kita

6. Su kuo Jums asocijuojasi Ežio reklama?

7. Apie mobiliojo ryšio išankstinio apmokėjimo paslaugą „Ežys“ sužinojote iš:

Kita

8. Kur dažniausiai Jūs pastebite „Ežio“ reklamas?

9. Kokius jausmus Jums sukelia Ežio reklama: „būna akimirkų kai norisi nusigraužti ranką“?

Sudominimas

Informatyvumas

Supratimas

Nuteikimas

Dėmesio patraukimas

Jaukumas

10. Išankstinio apmokėjimo paslaugose Jums svarbiausia (galite pasirinkti keletą variantų):

Kita

11. Jūsų lytis:

12. Jūsų amžius

13. Jūsų socialinė padėtis:

14. Jūsų gyvenamoji vieta: