"Douglas" rinkodaros priemonės

Sveiki. Esu Goda, Vilniaus kolegijos, Tarptautinio verslo studijų programos antro kurso studentė.Rengiu prekės ženklo "Douglas" rinkodaros priemonių tobulinimo planą ir prašau skirti kelias minutes šiai apklausai.Tavo atsakymai padės man paruošti darba daug greičiau ir kokybiškiau.Atsakydama(-as) į pateiktus klausimus pasirink labiausiai tinkantį/ tinkančius atsakymo variantus. Apklausa yra anoniminė, surinkti duomenys bus naudojami tik šiam darbui ruošti.

Anketa neaktyvi

Jūsų lytis?

Jūsų amžiaus grupė?

Jūsų socialinė padėtis?

Jūsų gyvenamoji vieta?

Jūsų pajamų dydis?

Ar tenka lankytis “Douglas” parduotuvėse?

Kaip dažnai lankotės “Douglas” parduotuvėse?

Kaip vertinate “Douglas” prekės ženklo parduotuvėse parduodamos produkcijos kokybę?

Kaip vertinate “Douglas” prekės ženklo parduotuvėse parduodamos produkcijos kainas?

Ar nuolaidos daro įtaką produkcjos pirkimui “Douglas” parduotuvėse?

Ar “Douglas” parduodamos produkcijos kainos atitinka kokybę?

Kokio prekės ženklo produkciją dažniausiai perkate ?

Kur dažniausiai pastebite “Douglas” prekės ženklo reklamą?

Ar reklama daro įtaka Jūsų apsilankymų ir apsipirkimų dažniui “Douglas” parduotuvėse?

Kokia reklama labiausiai patraukia jūsų dėmesį?(kas akcentuojama reklamoje)

Kurioje rinkodaros priemonėje matoma reklama dažniausiai patraukia jūsų dėmesį?

Kas skatina lankytis ir apsipirkti būtent "Douglas" prekės ženklo parduotuvėse?

Įvertinkite “Douglas” parduotuvių prekių pasiūlą, aptarnavimą, interjerą ir parduotuvių lokaciją.

Susikurti savo anketą