"Dormeo" čiužinių vartotojų elgsenos ypatumai

Gerb. Respondente, Vilniaus Kolegijos studentai atlieka tyrimą, kurio tikslas išsiaiškinti "Dormeo" čiužinių vartotojų elgsenos ypatumus. Prašome Jūsų atsakytį į pateiktos anketos klausimus. Apklausa yra anoniminė, atsakymai bus analizuojami tik apibendrintos statistinės informacijos pavidalu. Pažymėkite Jūsų nuomonę tiksliausiai atitinkantį atsakymą. Dėkojame už Jūsų nuomonę, mums ji labai svarbi.
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Kiek laiko esate „Dormeo“ vartotojas?

Dėl kokių priežasčių pasirinkote būtent „Dormeo“ prekės ženklą?

Kokiu būdu įsigyjote čiužinį?

Kiek laiko truko apsisprendimas pirkti „Dormeo“ gaminį?

Kas Jums darė įtaka priimant sprendimą pirkti?

Ar Jūs juo patenkinti?

Kokias asocijacijas Jums sukelia „Dormeo“ čiužinys?

Kas Jums yra ekologiškumas?

Kaip vertinate „Dormeo“ prekės ženklą?

Ar rekomenduotumėte „Dormeo“ prekės ženklo gaminius savo draugui/giminaičiui?

Apibūdinkite save vienu žodžiu:

Jūsų lytis:

Amžius:

Šeimyninė padėtis:

Gyvenamoji vieta:

Jūsų socialinė padėtis:

Gaunamos pajamos per mėnesį: