UserLaura.zilyte
Results2
Vieša
Pranešti

"Daivos kirpyklos" konkurencinės aplinkos vertinimas

Šia apklausa siekiama išsiaiškinti "Daivos kirpyklos" klientų nuomonę apie teikiamas paslaugas, jų kokybę, darbuotojų kompetencijas. Duomenys padės įvertinti "Daivos kirpyklos" konkurencinę aplinką ir bus naudojami tik moksliniais tikslais, todėl anonimiškumas ir konfidencialumas garantuojamas. Būčiau labai dėkinga, jei Jūs dalyvautumėte atliekamame tyrime ir atsakytumėte į anketos klausimus. Apklausą rengia Socialinės mokslų kolegijos studentė.

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
Nurodykite savo lytį:
I dalis. Jūsų demografiniai duomenys:
Pasirinkite savo amžiaus grupę:
Kokia Jūsų socialinė padėtis?
Kaip dažnai lankotės grožio paslaugas teikiančiose įmonėse?
II dalis. Bendri reikalavimai ir lūkesčiai grožio paslaugoms.
Kokiais šaltiniais naudojatės ieškodami grožio salono? (Galimi keli atsakymo variantai)
Suskirstykite nuo svarbiausio iki mažiausiai svarbaus, kriterijus, kuriais vadovaujantis pasirenkate grožio saloną:
Labai svarbuSvarbuNei svarbu, nei nesvarbuNesvarbuVisiškai nesvarbu
Kaina
Atstumas nuo namų
Ilgametė salono patirtis
Žinomi meistrai
Rekomendacijos
Naudojama kosmetika
Darbuotojų užimtumą
Ar Jums svarbu, kad Jūsų pasirinktas grožio salonas teiktų kuo daugiau paslaugų?
Suskirstykite paslaugas nuo Jums reikalingiausių iki mažiausiai reikalingų, kurias renkatės grožio salonuose?
Labai reikalingaReikalingaRetai reikalingaNereikalingaVisiškai nereikalinga
Plaukų kirpimo
Plaukų dažymo
Plaukų sušukavimo, formavimo
Blakstienų priauginimo
Manikiūro
Pedikiūro
Plaukų priauginimo
Depiliacijos
Gydomosios plaukų paslaugos
Antakių dažymo bei korekcijos
Tatuiravimo
Papuošalų vėrimo
Ilgalaikio makiažo
Vizažo
Ar pasiryžtumėte važiuoti didesnį atstumą dėl grožio salono, kuris atitiktų kitus Jūsų kriterijus?
Ar grožio salonuose dirbantys meistrai turi įtakos grožio salono pasirinkimui?
Įvertinkite, nuo svarbiausio iki mažiausiai svarbaus, grožio salono specialisto bruožus:
Labai svarbuSvarbuNei svarbu, nei nesvarbuNesvarbuVisiškai nesvarbu
Meistro išvaizda
Meistro lytis
Patirtis
Darbų pavyzdžiai
Gebėjimas bendrauti
Profesiniai sugebėjimai
Ar mėgstate išbandyti naujoves grožio srity?
Įvertinkite, kiek Jums svarbūs pardavimo skatinimo veiksniai renkantis grožio saloną?
Labai svarbusSvarbusNei svarbus, nei nesvarbusNesvarbusVisiškai nesvarbus
Akcijos
Konkursai, loterijos
Grožio salono pristatymas viešuose renginiuose
Reklama
Speciali paslaugų rinkinių kaina
Dovanos
Lojalumo planai
Kuponai
Kaip Jūs sužinojote apie "Daivos kirpyklą"?
III dalis. "Daivos kirpyklos" paslaugų apžvalga.
Kiek laiko esate "Daivos kirpyklos" klientas?
Pasirinkite veiksnius, kurie paskatina apsilankyti "Daivos kirpykloje"? (Galimi keli atsakymo variantai)
Ar esate patenkinta (-as) "Daivos kirpyklos" teikiamomis paslaugomis?
Suskirstykite paslaugas nuo reikalingiausių iki mažiau reikalingų, kurios būtų teikiamios "Daivos kirpykloje":
ReikalingaVidutiniškai reikalingaMažai reikalinga
Tatuiravimo paslaugos
Papuošalų vėrimo paslaugos
Veido ir kūno priežiūros paslaugos
Masažas
Ar Jus tenkina "Daivos kirpyklos" kainos ir kokybės santykis ?
Įvertinkite "Daivos kirpyklos" paslaugų kokybę skalėje nuo 1 (labai blogai) iki 10 (labai gerai):
Kokių grožio paslaugų teikėjų paslaugomis naudojatės pastarajį pusmetį?
IV dalis. Konkurentų paslaugų apžvalga.
Jeigu renkatės kitų grožio salonų paslaugas, argumentuokite, kodėl lankotės kitose grožio paslaugas teikiančiose įmonėse?
Kaip manote, kas yra pranašesnis?
"Daivos kirpykla"Kiti grožio salonai
Paslaugų kokybė
Paslaugų asortimentas
Specialistų kvalifikacija
Kosmetikos pasirinkimas
Kaina
Salono aplinka
Klientų registravimo sistema
Kokių paslaugų pasigendate "Daivos kirpykloje"? (Galimi keli atsakymo variantai)
V dalis. "Daivos kirpyklos" trūkumai, klientų pageidavimai, tobulintinos pusės
Kokie pokyčiai sustiprintų "Daivos kirpyklos" konkurencingumą kitų įmonių atžvilgiu?
Įvertinkite "Daivos kirpyklos" paslaugos elementus nuo labiausiai patinkančių ir nepatinkančių:
Labai patinkaPatinkaNei patinka, nei nepatinkaNepatinkaLabai nepatinka
Aptarnavimas
Aplinka (interjeras)
Personalas
Baldų komfortabilumas
Grožio salono pasiekiamumas
Naudojama kosmetika
Paslaugų įvairovė
Darbo laikas
Klientų registravimosi sistema