„Camelia“ vaistinės rinkodaros komunikacijos socialiniame tinkle „Facebook“ tyrimas

Gerb. Respondente,

esu Vilniaus universiteto Kauno fakulteto antros pakopos Marketingo ir prekybos vadybos studijų programos studentė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas – ištirti vaistinės prekės ženklo naudojamų rinkodaros komunikacijos socialiniame tinkle Facebook įrankių veiksmingumą.

 Ši anketa yra anoniminė. Tyrimo rezultatai bus panaudoti baigiamajame magistro darbe. Dėkoju už Jūsų atsakymus bei skirtą laiką!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Ar turite socialinio tinklo „Facebook“ paskyrą?

2. Kaip dažnai lankotės socialiniame tinkle „Facebook“?

3. Ar sekate prekių ženklų paskyras socialiniame tinkle „Facebook“?

4. Ar sekate „Camelia“ vaistinės paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“?

5. Įvertinkite žemiau pateiktus teiginius, susijusius su „Camelia“ vaistinės paskyros įrašais soc. tinkle „Facebook“.

Visiškai nesutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Mano dėmesį labiausiai patraukia įrašai, kuriuose įkeliamas grafinis paveikslėlis (nuotrauka).
Mano dėmesį labiausiai patraukia įrašai, kuriuose įkeliamas vaizdo įrašas.
Mano dėmesį labiausiai patraukia įrašai, kuriuose yra tik tekstas.
Mano dėmesį labiausiai patraukia įrašai, kuriuose yra papildoma nuoroda.
Mano dėmesį labiausiai patraukia įrašai, kuriuose nurodyta būsena (pvz., jaučiasi laimingas, susijaudinęs ir t.t.)
Mano dėmesį labiausiai patraukia įrašai, kuriuose nurodyta įvykio vieta ar adresas.

6. Įvertinkite žemiau pateiktus teiginius, susijusius su asmeninėmis žinutėmis „Camelia“ vaistinės paskyroje soc. tinkle „Facebook“?

Visiškai nesutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Esu rašęs asmeninę žinutę „Camelia“ vaistinės paskyrai
Manau, kad svarbu turėti galimybę tiesiogiai susisiekti su paskyrą administruojančiu personalu
Manau, kad asmeninė žinutė yra greičiausias ir patogiausias būdas gauti reikiamą informaciją
Manau, kad žinutės atsakymo laikas yra svarbus
Nusiviliu nesulaukęs greito atsakymo į išsiųstą asmeninę žinutę
Manau, kad būtina atsakyti į vartotojų atsiųstas asmenines žinutes
Man patinka automatinis atsakymas į asmeninę žinutę, informuojantis, kada gausiu išsamų atsakymą

7. Įvertinkite žemiau pateiktus teiginius, susijusius su reklaminiu leidiniu „Camelia“ vaistinės paskyroje soc. tinkle „Facebook“?

Visiškai nesutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Žinau, kad vaistinės paskyroje galima rasti reklaminį leidinį
Esu peržiūrėjęs reklaminį leidinį „Camelia“ vaistinės paskyroje
Manau, kad svarbu turėti reklaminį leidinį soc. tinklo „Facebook“ paskyroje

8. Įvertinkite žemiau pateiktus teiginius, susijusius su „Camelia“ vaistinės paskyros išvaizda soc. tinkle „Facebook“?

Visiškai nesutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Pastebiu „Camelia“ vaistinės profilio nuotrauką
Manau, kad profilio nuotrauka turėtų reprezentuoti prekės ženklą
Manau, kad profilio nuotrauką reikėtų nuolat keisti
Pastebiu „Camelia“ vaistinės paskyros viršelio nuotrauką
Manau, kad paskyros viršelio nuotrauka turėtų reprezentuoti prekės ženklą
Manau, kad paskyros viršelio nuotrauką reikėtų nuolat keisti
Manau, kad tinkamai parinkta profilio ir viršelio nuotrauka padeda kurti teigiamą prekės ženklo įvaizdį

9. Įvertinkite žemiau pateiktus teiginius, susijusius su tiesioginėmis transliacijomis soc. tinkle „Facebook“?

Visiškai nesutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Esu žiūrėjęs tiesioginę transliaciją „Camelia“ vaistinės paskyroje
Manau, kad vaistinei svarbu tiesiogiai transliuoti įdomius, svarbius įvykius
Tiesioginės transliacijos gerina prekės ženklo įvaizdį
Tiesioginės transliacijos užtikrina vartotojų lojalumą

10. Įvertinkite žemiau pateiktus teiginius, susijusius su „Camelia“ vaistinės reklama soc. tinkle „Facebook“?

Visiškai nesutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Esu pastebėjęs „Camelia“ vaistinės reklamą soc. tinkle „Facebook“
Pastebiu žodelį remiama prie įrašo soc. tinkle „Facebook“
Įrašą su prierašu remiama identifikuoju kaip reklamą
Manau, kad „Facebook“ yra tinkama terpė reklamai
Manęs neerzina reklamos soc. tinkle „Facebook“
Reklamos soc. tinkle „Facebook“ mane skatina pasidomėti reklamuojama preke

11. Įvertinkite žemiau pateiktus teiginius, susijusius su grupių kūrimu soc. tinkle „Facebook“?

Visiškai nesutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Priklausau bent vienai grupei socialiniame tinkle „Facebook“
Esu linkęs diskutuoti ar reikšti savo nuomonę grupėse
Manau, kad grupėse galima sužinoti reikiamos ar naudingos informacijos
Manau, kad prekės ženklai turėtų steigti grupes ir jose diskutuoti su savo klientais
Prisijungčiau prie „Camelia“ vaistinės sukurtos grupės soc. tinkle „Facebook“

12. Įvertinkite žemiau pateiktus teiginius, susijusius su Jūsų įsitraukimu per elgseną „Camelia“ vaistinės paskyroje soc. tinkle „Facebook“?

Visiškai nesutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Esu rašęs komentarą po „Camelia“ vaistinės įrašu
Esu paspaudęs mygtuką patinka po „Camelia“ vaistinės įrašu
Esu pasidalinęs įrašu „Camelia“ vaistinės įrašu
Dalyvauju rengiamose „Camelia“ vaistinės apklausose
Dalyvauju „Camelia“ vaistinės skelbiamuose konkursuose
Patikrinu „Camelia“ vaistinės paskyrą, ieškodamas naujų įrašų
Rekomenduoju artimiesiems sekti „Camelia“ vaistinės paskyrą

13. Įvertinkite žemiau pateiktus teiginius, susijusius su Jūsų įsitraukimu per emociją „Camelia“ vaistinės paskyroje soc. tinkle „Facebook “?

Visiškai nesutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
„Camelia“ vaistinės įrašai man sukelia teigiamas emocijas
„Camelia“ vaistinės įrašai man sukelia neigiamas emocijas
Man įdomūs „Camelia“ vaistinės įrašai
Laukiu naujų „Camelia“ vaistinės įrašų

14. Įvertinkite žemiau pateiktus teiginius, susijusius su Jūsų įsitraukimu per pažinimą „Camelia“ vaistinės paskyroje soc. tinkle „Facebook“?

Visiškai nesutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Iškart pastebiu naujus „Camelia“ vaistinės įrašus
Gerai išanalizuoju „Camelia“ vaistinės įrašus
Daug laiko skiriu „Camelia“ vaistinės įrašams
„Camelia“ vaistinės įrašams skiriu daugiau dėmesio nei kitų prekių ženklų įrašams
Peržiūriu beveik visus „Camelia“ vaistinės įrašus

15. Jūsų lytis:

16. Jūsų amžius:

17. Jūsų išsilavinimas:

18. Jūsų socialinė padėtis: