"aromáma" prekės ženklo produktų įsigijimo galimybės

Kauno kolegijos, Verslo fakulteto, verslo vadybos trečio kurso studentės atlieka tyrimą, kurio tikslas –išsiaišktinti vartotojų nuomonę apie “Aromama” prekės ženklo produktų įsigyjimo galimybes.  Esamos situacijos analizei labai svarbus Jūsų dalyvavimas tyrime. Per apklausą gauti duomenys bus naudojami tik moksliniams tikslams, todėl užtikriname pateiktos informacijos konfidencialumą. Atsakyti į klausimus užtruksite vos kelias minutes. Dėkojame už Jūsų laiką bei atsakymus!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kokios sudėties produktams teikiate pirmumą?  ✪

2. Ar esate girdėję apie „aromáma“ produktus? ✪

3. Iš kur sužinojote apie „aromáma“ produktus? ✪

4. Ar perkate “aromáma” produktus?

5. Kur perkate „aromáma“ produktus?

6. Kaip pasikeistų pirkimo įpročiai, jei atsirastų galimybė “aromáma” produktų įsigyti prekybos centruose?

7. Kiek “aromáma” produktų įsigyjate per 3 mėnesius?

8. Pažymėkite, kurie veiksniai turi didžiausią įtaką perkant “aromáma” produktus. Skalėje nuo 1 iki 3, kur - 3 turi didžiausią įtaką, 1 turi mažiausią įtaką.

1
3

9. Įvertinkite kiekvieną teiginį

Sutinku
Iš dalies sutinku
Nesutinku
Neturiu nuomonės
„aromáma“ produktus lengva įsigyti.
„aromáma“ produktai yra labiau orientuoti moterims turinčioms vaikų
Labai sunku įsigyti produktus, nes „aromáma“ mažai parduotuvių
„aromáma“ produktai skirti kasdieniniam naudojimui
„aromáma“ produktai labai naudingi sveikatai
Atsiradus “aromáma” produktams prekybos centre, pirksiu dažniau
“aromáma” produktus rekomenduočiau draugams ir pažįstamiems

10. Suranguokite „aromáma“ parduotuvių pasirinkimo kriterijus nuo 1 iki 5, kai 1 svarbiausias kriterijus, o 5- nesvarbiausias kriterijus:

1
5

11. Jūsų lytis? ✪

12. Jūsų gyvenama vieta? ✪

13. Koks Jūsų amžius? ✪

14. Jūsų išsilavinimas? ✪

15. Kokios Jūsų mėnesio pajamos? ✪