Userastapakal
Results61
Vieša
Pranešti

"ANTAKALNIO STOMATOLOGIJOS CENTRAS" PASLAUGŲ KOKYBĖS VERTINIMO ANKETA

GERBIAMAS PACIENTE, šiuo klausimynu siekiame išsiaiškinti, kaip Jūs vertinate teikiamų paslaugų kokybę odontologijos klinikoje. Jūsų atsakymai padės suprasti, kaip klinikos darbo veiklą reikėtų tobulinti. Prašome atsakyti į visus klausimus ir pareikšti savo nuomonę.

 Anketa yra anoniminė. 

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
Jūsų lytisPrivalomas
Jūsų amžius (įrašykite)
Jūsų išsilavinimasPrivalomas
Jūsų vidutinės pajamos per mėnesį
Jūsų socialinė padėtis?Privalomas
Kaip vertinate savo dantų būklę?Privalomas
Kiek kartų per pastaruosius 12 mėnesių lankėtės šioje odontologijos klinikoje?Privalomas
Ar šioje odontologijos klinikoje lankosi kiti Jūsų šeimos nariai?Privalomas
Iš kur sužinojote apie šią odontologijos kliniką (galimi keli atsakymų variantai)?Privalomas
Kaip atvykote į kliniką?Privalomas
Ar atvykimas į odontologijos kliniką Jums kelia kokių nepatogumų (galimi keli atsakymų variantai)?Privalomas
Kas paskatino pasirinkti šią odontologijos kliniką (galimi keli atsakymų variantai) ?Privalomas
13. Jūsų vizito odontologijos klinikoje tikslas (galimi keli atsakymų variantai)?Privalomas
Kaip vertinate odontologijos klinikos darbo laiką (galimi keli atsakymų variantai)?Privalomas
Kaip vertinate paslaugų kokybę pagal šiuos aspektus?
Labai geraiGeraiVidutiniškaiBlogaiLabai blogai
Registratūros darbas
Registratūros aplinka
Laukiamasis (patogumas, aplinka)
Kabinetų aplinka
Laukimo laikas nuo užsiregistravimo iki vizito pas gydytoją
Gydytojo bendravimas
Gydytojo asistento bendravimas
Gydytojo kompetencija
Gydytojo asistento kompetencija
Gydytojo įsiklausimas į nusiskundimus/problemas
Gydytojo išaiškinimas apie gydymo eigą ir gydymo planą
Atliekamų procedūrų saugumas
Naudojama techninė ir medicininė įranga
Registravimosi vizitui pas gydytoją tvarka
Klinikos bendra darbo tvarka
Gydytojo dėmesingumas paciento atžvilgiu (įsiklausymas į paciento nusiskundimus)
Kokiu būdu registravotės vizitui pas gydytoją?Privalomas
Kiek laiko po registracijos teko laukti vizito pas gydytoją?Privalomas
Kaip bendrai vertinate klinikos teikiamas paslaugas?Privalomas
Ką Jūsų nuomone odontologijos klinika galėtų tobulinti savo veikloje siekiant pagerinti paslaugų kokybę?