„AKROPOLIO“ PREKYBOS CENTRO KOMUNIKACIJOS EFEKTYVUMO ĮVERTINIMAS

Gerbiamieji, užpildydami anketa, Jūs dalyvaujate tyrime kurio pagrindinis tikslas – išaiškinti, ar Jūs tenkina prekybos centro „Akropolis“ komunikacija, ir kaip Jūs vertinate šio prekybos prekybos centro komunikacijos efektyvumą. Esu iš tarptautinės teisės ir verslo aukštosios mokyklos studentas. Šio tyrimo pagrindu remsiuosi norėdamas rašyti baigiamąjį darbą.
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų lytis?

Jūsų amžius?

Jūsų išsilavinimas?

Jūsų mėnesinės pajamos?

Jūsų šeimyninė padėtis?

Jūsų socialinė padėtis?

Ar lankotės prekybos centre „ Akropolis“?

Ar per 3 paskutinius mėnesius lankėtės prekybos centre „ Akropolis“?

Kaip dažnai Jūs lankotės „Akropolio“ prekybos centre (per paskutinius 3 mėnesius ) ?

Ar per 3 paskutinius mėnesius pirkote ką nors prekybos centre „Akropolis“ ?

Dažniausiai į prekybos centrą atvykstate?

Kas labiausiai lemia Jūsų apsisprendimą pirkti „AKROPOLIS“ prekybos centre? (Galima pasirinkti kelis atsakymų variantus).

Kas įtakoja Jūsų pasirinkimą lankytis/ apsipirkinėti/ pramogauti prekybos centre “Akropolis”? Pateiktus teiginius įvertinkite 5 balų skalėje ( 1 –visiškai nesvarbu , 5 – labai svarbu), kurie geriausiai atspindėtų Jūsų nuomonę.

1
2
3
4
5
Arti namų
Geras susisiekimas ( automobiliu/ viešu transportu)
Nemokama automobilių stovėjimo aikštelė
Patogu, nes viskas vienoje vietoje
Gera atmosfera, aptarnavimas, išplanavimas
Geras būdas praleisti laiką su šeima/draugais
Esu įpratęs apsipirkinėti šiame prekybos centre
Daug akcijų, nuolaidų, išpardavimų
Galiu sutvarkyti asmeninius/ verslo reikalus
Daug pramogų
Vyksta daug įvairaus turinio renginių
Platus paslaugų spektras
Daug kavinių/ restoranų
Patogus darbo laikas

Prašau įvertinkite prekybos centrą „Akropolis“ pagal pateiktus teiginius, pasirinkdami atsakymą, kuris geriausiai atspindėtų Jūsų nuomonę. ( 1 – labai blogai, 5 – labai gerai).

1
2
3
4
5
Prekių ir paslaugų kokybė
Kainų lygis
Prekių įvairovė
Paslaugų įvairovė
Pramogų įvairovė
Maitinimo įstaigų pasirinkimas
Parduotuvių žinomumas
Pagrindinis nuomininkas “Maxima”
Vidinė aplinka ir atmosfera
Funkcionalumas ( WC, poilsio vietos, info stendai)
Prekybos centro dydis
Prekybos centro išplanavimas
Pardavimo skatinimas (nuolaidos, akcijos)
Automobilių stovėjimo aikštelė
Atstumas nuo namų iki prekybos centro
Prekybos centro pasiekiamumas ( automobiliu/ viešuoju transportu)

Kur dažniausiai pastebite prekybos centro „Akropolis“ reklamą ? (Galima pasirinkti kelis variantus)

Prašau įvertinkite prekybos centro „Akropolis“ reklamų patikimumą/ įtaigumą. Pateiktus teiginius įvertinkite 5 balų skalėje ( 1 –labai blogai , 5 – labai gerai), kurie geriausiai atspindėtų Jūsų nuomonę.

1
2
3
4
5
Spaudoje( brošiuros, lankstinukai, žurnaliai, plakatai)
Reklama televizijoje
Reklama radijuje
Lauko reklamoje,(plakatai, skydai, lauko stendai )
Internete, reklama internete( naujienlaiškiai, el paštas)
Prekybos centro inernetinė svetainė
Demonstracinė reklama

Kokį poveikį Jums daro matytos „AKROPOLIS“ prekybos centro reklamos?

Kuris prekybos centro „AKROPOLIS“ reklamų kriterijus yra labiausiai įsimenamas? (Galima pasirinkti kelis atsakymų variantus)

Kuris kriterijus geriausiai apibūdina prekybos centro „AKROPOLIS“ reklamas? (Galima pasirinkti kelis atsakymų variantus).

Kaip Jūs manote, ar reklama turi įtakos prekybos centro „AKROPOLIS“ įvaizdžiui?

Kaip vertinate prekybos centro „AKROPOLIS“ reklamą, palyginus su jos konkurentais („OZAS“, „PANORAMA“, „EUROPA“)?

Kaip sužinote apie prekybos centro „Akropolis“ naujienas? (Galimi keli atsakymai)

Pagal pateiktus kriterijus 5 balų skalėje ( 1 - visiškai nesutinku, 5 - visiškai sutinku), įvertinkite prekybos centro “Akropolis” informacijos pasiekiamumą/ prieinamumą?

1
2
3
4
5
Lengva surasti informaciją apie išpardavimus
Lengva surasti informaciją apie akcijas
Lengva surasti informaciją apie nuolaidas
Lengva surasti informaciją apie teikiamas paslaugas
Lengva surasti informaciją apie parduotuves
Lengva surasti informaciją apie prekybos centro renginius
Lengva surasti informaciją apie prekybos centrą (pokyčius, įvykius, naujienas)

Ko labiausiai pasigendate prekybos centre „AKROPOLIS“? (Galima pasirinkti kelis atsakymų variantus).

Ar lankotės prekybos centro „AKROPOLIS“ organizuojamuose renginiuose, mugėse, parodose ir kt.?

Kokias prekybos centro “Akropolis” naudojamas ryšiai su visuomene priemones esate pastebėję?

1
2
3
4
5
Parodos (Šokolado kambarys, fotografijų ir kt.)
Mugės (Kaziuku, pavasari ir kt.)
Muzikos renginius/ koncertus
Sporto renginius/ varžybas (ledo ritulio, kerlingo ir kt.)
Konkursus ( šeimų kvikova "Akropolio" turnyras ir kt.)
Labdaros akcijas("Maisto bankas", "Išsipildymo akcija" ir kt.)
Socialines / ekologines akcijas ("Darom" ir kt.)
Informacinius straipsnius ( internetinė svetainėje, žiniasklaidoje ir kt.)
Pranešimus spaudai (apie naujienas, įvykius)
Kitus renginius

Ar esate prekybos centro “Akropolis” gerbėjas socialiniame tinklapyje “Facebook”?

Iš kur sužinote apie pardavimo skatinimo priemones vykdomas prekybos centre „Akropolis“? (Galima pasirinkti kelis atsakymų variantus )

Kokios prekybos centro „Akropolis“ pardavimo skatinimo priemonės jus labiausiai domina ir skatina tuo pasinaudoti, pirkti? Pateiktus teiginius įvertinkite 5 balų skalėje ( 1 –visiškai neskatina , 5 – labai skatina), kurie geriausiai atspindėtų Jūsų nuomonę.

1
2
3
4
5
Kuponai
Nuolaidos
Akcijos
Lojalumo programos, kortelės
Nemokami mėginiai
Nemokama tos pačios rūšies prekė ( 2 už 1 kaina)
Nemokami priedai
Konkursai, žaidimai
Išpardavimai
Demonstracijos, pristatymai

Dėl kokių priežasčių naudojatės prekybos centro „Akropolis“ pardavimų skatinimo priemonėmis?

Kokie Jūsų nuomone yra pardavimo skatinimo priemonių trūkumai prekybos centre „Akropolis“?

Ar Jums svarbios lojalumo programos (nuolaidų kortelės, dovanų čekiai ir kt.)?

Kokiomis turimomis lojalumo (nuolaidų) kortelėmis dažniausiai naudojatės prekybos centre “Akropolis”? Pateiktu teiginius įvertinkite 5 balų skalėje ( 1 – visiškai nesinaudoju, 5 – visada naudojuosi)

1
2
3
4
5
Ačiū
Laisvalaio
Omni ID
Ermitažo
"Medaus" (Eurovaistinė)
Drabužių parduotuvių lojalumo kortelės ( "Mosaic", "Sportland" ir kt.)
Avalynės, galanterijos lojalumo kortelės ( "Alicante", "ElegantLine", "Salamander" ir kt.)
Kosmetikos, parfumerijos, vaistų lojamulo kortelės ( "Douglas","KristiAna" ir kt.)
Pramogų lojalumo kortelės ("Kino klubas", "Apollo boulingas" ir kt.)
Restoranų/ kavinių lojalumo kortelės ( "Bravaria", "Mamabopizza", "Draugų" ir kt.)
Kitos lojalumo kortelės

Ar turint vieną prekybos centro “Akropolis“ lojalumo kortelę, tai skatintų Jus dažniau lankytis šiame prekybos centre?

Jeigu būtų sukurta „Akropolis“ lojalumo(nuolaidų) kortelė, kuri galiotu visame prekybos centre ir nereiktų papildomų lojalumo kortelių, tuomet kokie lojalumo programos kriterijai Jums būtų svarbiausi. Pateiktus teiginius įvertinkite 5 balų skalėje ( 1 –visiškai nesvarbu , 5 – labai svarbu), kurie geriausiai atspindėtų Jūsų nuomonę.

1
2
3
4
5
Būtų pasiūlyta daugiau nuolaidų
Būtų sudarytos išskirtinės sąlygos lojaliems klientams
Būtų gaunamos dovanos, kaupiami taškai, litai
Kuriami klientų klubai
Klientai būtų informuojami apie naujienas, akcijas, išpardavimus
Būtų organizuojami renginiai lojaliems klientams
Būtų organizuojamos loterijos, žaidimai

Ar skatintumėt savo artimuosius ar draugus pirkti „AKROPOLIS“ prekybos centre motyvuodami tuo, kad turite lojalumo kortelę?

Ar lojalumo kortelės turėjimas Jus skatintu dažniau lankytis ir apsipirkinėti prekybos centre „AKROPOLIS“?

Ar lojalumo kortelės turėjimas Jus skatintu jaustis svarbesniu pirkėju, nei tie, kurie neturi lojalumo kortelės?

Kokiu komunikacijos priemonių reikėtu daugiau „AKROPOLIS“ prekybos centrui, kad pirkėju, lankytojų taptų dar daugiau?

Ar turite pasiūlymų prekybos centrui „AKROPOLIS“?