„Akropolio“ komunikacijos socialinis – kultūrinis poveikis (jaunimui 18 -25 metų amžiaus).

Laba diena !

Vykdau tyrimą, kaip komunikacija gali paveikti jaunimą. Todėl ši tema manau aktuali visiems, norėčiau paprašyti Jūsų kelių minutėlių, kurios išties gali suteikti man reikiamų žinių. Iš anksto dėkoju.

„Akropolio“ komunikacijos socialinis – kultūrinis poveikis (jaunimui 18 -25 metų amžiaus).
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1.Ar dažnai pastebite PC „Akropolis“ pavadinimo reklamas ?

2. Jūs pamatę PC „Akropolis“ naujas reklamas apie nuolaidas, įvairias akcijas:

3. Ar rekomenduotumėte šį prekybos centrą?

4. Kokie Jums žinomi socialinės veiklos reiškiniai:

5. Jūs „Akropolis“ prekybos centre :

6. Kaip manote ar kitose vietose vykstantys renginiai daro įtaką PC „Akropolis“ lankomumui?

7. Kaip manote dėl kokių priežasčių PC „Akropolis“ yra renkamasis vis dažniau kaip pramogų ir apsipirkimo vieta?

8. Ar sutiktumėte su teiginiu, jog šis prekybos centras yra populiariausias Lietuvoje ?

9. Jūsų nuomone PC „Akropolis“ :

10. Jūsų nuomone ar (18- 25 amžiaus grupei) prekybos centras "Akropolis" daro įtaką ?

11. Ar labai atkreipėte į šio prekybos centro darbuotojų nuotaiką, aprangą? Ar tai įtakoja Jūsų lankomumą šioje vietoje?

12. Kokią pinigų dalį per mėnesį išleidžiate šiame prekybos centre ?

13. Kiek vidutiniškai kartų per mėnesį apsilankote PC „Akropolis“ ?

13. Jūsų lytis?

14. Jūsų amžius?