Žvaigždės fenomeno komercinėje televizijoje poveikis jaunam žmogui.

Sveiki,

Šią apklausą atlieka Komunikacijos ir kūrybinių industrijų studentė Kotryna Baniulytė.Apklausa noriu išsiaiškinti, ar, ir kaip įžymybių įvaizdžiai veikia jaunimą per masinės medijos priemones, televiziją.

Anketa yra anoniminė ir konfidencialumas Jums yra garantuojamas. Visi gauti apklausos rezultatai bus panaudojami kursiniame darbe.

Jūsų skirtas laikas ir atsakymai yra labai svarbi dalis ir aš būsiu labai dėkinga už Jūsų laiką ir nuoširdžius atsakymus.

Žvaigždės fenomeno komercinėje televizijoje poveikis jaunam žmogui.
Anketa neaktyvi

Lytis:

Amžiaus grupė:

Ar yra tokių garsių žmonių, nebūtinai Lietuvoje, kurie Jums būtų reikšmingi? (sektumėte juos feisbuke, žiūrėtum laidas su jais, skaitytum straipsnius)

Įvadinkite bent kelis žinomus žmones, nebūtinai nacionalinius, kuriais domites (jei tokių yra).

    …Daugiau…

    Kokios srities žinomi žmonės Jus domina?

    Kitas variantas

      …Daugiau…

      Kokia informacija apie juos Jus labiausiai domina?

      Ar domites garsenybių asmeniniu gyvenimu?

      Kaip manote, kur informacija apie žinomus žmones yra patikimiausia? (1-visai nepatikima, 5 - labai patikima)

      Ar norėtumėte, kad Jūsų mėgstama garsenybė patartų Jums rūpimais klausimais?

      Kaip manote, kaip gerai pažinti garsenybes per masines komunikacijos medijas (televiziją, spaudą, internetą)?

      Susikurti savo anketą