VIEŠOSIOS BIBLIOTEKOS PASLAUGŲ KOKYBĖS VERTINIMAS

Gerbiamas (-a) respondente,

Mykolo Romerio politikos ir vadybos fakulteto studentė atlieka apklausą, siekiant išsiaiškinti kaip vertinate Jūsų miesto viešosios bibliotekos teikiamų paslaugų kokybę. Bibliotekų teikiamų paslaugų kokybė matuojama pagal suvoktos paslaugų kokybės vertinimo modelį – SERVQUAL metodiką, kuris yra grindžiamas skirtumu tarp patirtos bei laukiamos paslaugos kokybės. Todėl kokybės vertinimo kriterijai yra padalinti į dvi dalis: pirmojoje dalyje prašome įvertinti laukiamą paslaugų kokybės lygį (kurio tikėjotės prieš gaudami paslaugą), o antrojoje – paslaugų kokybės lygį, kuris buvo patirtas. Anketa yra anoniminė, todėl konfidencialumas garantuotas. Anketos duomenys bus susisteminti ir panaudoti magistro baigiamajame darbe

VIEŠOSIOS BIBLIOTEKOS PASLAUGŲ KOKYBĖS VERTINIMAS
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Jūsų socialinė padėtis

Kaip dažnai naudojatės viešosios bibliotekos paslaugomis?

Kokiu (-iais) tikslu (-ais) naudojatės viešosios bibliotekos paslaugomis?

Ką veikėte, kai paskutinį kartą lankėtės viešojoje bibliotekoje, naudojotės bibliotekos paslaugomis internetu? Įvertinkite, kaip sekėsi naudotis sąraše nurodytomis bibliotekos paslaugomis.

Visiškai pasisekė
Labiau pasisekė
Labiau nepasisekė
Visiškai nepasisekė
Nesinaudojau
Skolintis knygas į namus
Naudotis leidiniais skaitykloje
Naudotis bibliotekos kompiuteriu
Konsultuotis su bibliotekos darbuotoju man rūpimais klausimais
Naudotis bibliotekos elektroniniu katalogu (pvz., rasti, užsisakyti leidinį ir pan.)
Naudotis bibliotekos svetaine (pvz., rasti informaciją, peržiūrėti naujienas ir pan.)
Naudotis elektroninėmis duomenų bazėmis (pvz., jungtis prie duomenų bazės, rasti, atsisiųsti informaciją)
Elektroninėmis priemonėmis konsultuotis su bibliotekos darbuotojais (pvz., elektroniniu paštu, programa Skype)

Apčiuopiamumo kokybės kriterijus (PRIEŠ pasinaudojimą paslaugomis) įvertinkite balais, atitinkamai nuo vieno iki 7

1 - labai blogai, 7 - puikiai
1(labai blogai)
2 (blogai)
3 (silpnai)
4 (vidutiniškai)
5 (gerai)
6 (labai gerai)
7 (puikiai)
Įstaiga turi modernią įranga ir priemones
Patraukli įstaigos aplinka ir sąlygos
Įstaigos darbuotojai yra malonūs ir tvarkingi
Įstaiga turi ir siūlo tai, ko pageidauja vartotojai
Įstaigos darbo laikas patogus

Apčiuopiamumo kokybės kriterijus (PO pasinaudojimo paslaugomis) įvertinkite balais, atitinkamai nuo vieno iki 7:

1 - labai blogai, 7 - puikiai
1 (labai bloga)
2 (blogai)
3 (silpnai)
4 (vidutiniškai)
5 (gerai)
6 (labai gerai)
7 (puikiai)
Įstaiga turi modernią įranga ir priemones
Patraukli įstaigos aplinka ir sąlygos
Įstaigos darbuotojai yra malonūs ir tvarkingi
Įstaiga turi ir siūlo, tai ko pageidauja vartotojai
Įstaigos darbo laikas patogus

Patikimumo kokybės kriterijus (PRIEŠ pasinaudojimą paslaugomis) įvertinkite balais, atitinkamai nuo 1 iki 7:

1 - labai blogai, 7 - puikiai
1 (labai blogai)
2 (bloga)
3 (silpnai)
4 (vidutiniškai)
5 (gerai)
6 (labai gerai)
7 (puikiai)
Įstaiga suteikia paslauga, laikydamasi žadėtų terminų
Darbuotojai vartotojus informuoja apie tai, kada bus suteikta paslauga
Įstaiga nuoširdžiai rūpinasi išspręsti vartotojo problemą
Jei įstaiga pažada darbą atlikti tam tikru laiku, savo pažadą tęsi
Pirmąsyk suteikdama vartotojui paslauga, įstaiga tai atlieka puikiai

Patikimumo kokybės kriterijus (PO pasinaudojimo paslaugomis) įvertinkite balais, atitinkamai nuo 1 iki 7:

1 - labai blogai, 7 - puikiai
1 (labai bloga)
2 (blogai)
3 (silpnai)
4 (vidutiniškai)
5 (gerai)
6 (labai gerai)
7 (puikiai)
Įstaiga suteikia paslauga, laikydamasi žadėtų terminų
Darbuotojai vartotojus informuoja apie tai, kada bus suteikta paslauga
Įstaiga nuoširdžiai rūpinasi išspręsti vartotojo problemą
Jei įstaiga pažada darbą atlikti tam tikru laiku, savo pažadą tęsi
Pirmąsyk suteikdama vartotojui paslauga, įstaiga tai atlieka puikiai

Atsakingumo kokybės kriterijus (PRIEŠ pasinaudojimą paslaugomis) įvertinkite balais, atitinkamai nuo 1 iki 7:

1 - labai blogai, 7 - puikiai
1 (labai bloga)
2 (blogai)
3 (silpnai)
4 (vidutiniškai)
5 (gerai)
6 (labai gerai)
7 (puikiai)
Darbuotojai aptarnauja greitai
Darbuotojai visada noriai padeda lankytojams
Darbuotojai visada turi laiko atsakyti į lankytojų klausimus

Atsakingumo kokybės kriterijus (PO pasinaudojimo paslaugomis) įvertinkite balais, atitinkamai nuo 1 iki 7:

1 - labai blogai, 7 - puikiai
1 (labai blogai)
2 (blogai)
3 (silpnai)
4 (vidutiniškai)
5 (gerai)
6 (labai gerai)
7 (puikiai)
Darbuotojai aptarnauja greitai
Darbuotojai visada noriai padeda lankytojams
Darbuotojai visada turi laiko atsakyti į lankytojų klausimus

Užtikrintumo kokybės kriterijus (PRIEŠ pasinaudojimą paslaugomis) įvertinkite balais, atitinkamai nuo 1 iki 7:

1 - labai blogai, 7 - puikiai
1 (labai blogai)
2 (blogai)
3 (silpnai)
4 (vidutiniškai)
5 (gerai)
6 (labai gerai)
7 (puikiai)
Darbuotojų elgesys leidžia lankytojus nesibaiminti dėl rezultato (t.y. sėkmingo paslaugos suteikimo)
Vartotojai jaučiasi tikri dėl rezultato jau aptarnavimo metu
Darbuotojai visada mandagūs
Darbuotojai turi pakankamai žinių, kad galėtų teikti geras paslaugas ir atsakyti į vartotojo klausimus

Užtikrintumo kokybės kriterijus (PO pasinaudojimą paslaugomis) įvertinkite balais, atitinkamai nuo 1 iki 7:

1 - labai blogai, 7 - puikiai
1 (labai blogai)
2 (blogai)
3 (silpnai)
4 (vidutiniškai)
5 (gerai)
6 (labai gerai)
7 (puikiai)
Darbuotojų elgesys leidžia lankytojus nesibaiminti dėl rezultato (t.y. sėkmingo paslaugos suteikimo)
Vartotojai jaučiasi tikri dėl rezultato jau aptarnavimo metu
Darbuotojai visada mandagūs
Darbuotojai turi pakankamai žinių, kad galėtų teikti geras paslaugas ir atsakyti į vartotojo klausimus

Jautrumo kokybės kriterijus (PRIEŠ pasinaudojimą paslaugomis) įvertinkite balais, atitinkamai nuo 1 iki 7:

1 - labai blogai, 7 - puikiai
1 (labai blogai)
2 (blogai)
3 (silpnai)
4 (vidutiniškai)
5 (gerai)
6 (labai gerai)
7 (puikiai)
Įstaiga aptarnauja vartotojus individualiai, rodydama jiems dėmesį
Įstaigos darbuotojai rodo lankytojams asmenišką dėmesį
Įstaiga nuoširdžiai domisi vartotojo interesais
Darbuotojai supranta ypatingus vartotojų poreikius

Jautrumo kokybės kriterijus (PO pasinaudojimo paslaugomis) įvertinkite balais, atitinkamai nuo 1 iki 7:

1 - labai blogai, 7 - puikiai
1 (labai blogai)
2 (blogai)
3 (silpnai)
4 (vidutiniškai)
5 (gerai)
6 (labai gerai)
7 (puikiai)
Įstaiga aptarnauja vartotojus individualiai, rodydama jiems dėmesį
Įstaigos darbuotojai rodo lankytojams asmenišką dėmesį
Įstaiga nuoširdžiai domisi vartotojo interesais
Darbuotojai supranta ypatingus vartotojų poreikius