VIEŠOSIOS BIBLIOTEKOS PASLAUGŲ KOKYBĖS VERTINIMAS
Gerbiamas (-a) respondente,
Mykolo Romerio politikos ir vadybos fakulteto studentė atlieka apklausą, siekiant išsiaiškinti kaip vertinate Jūsų miesto viešosios bibliotekos teikiamų paslaugų kokybę. Bibliotekų teikiamų paslaugų kokybė matuojama pagal suvoktos paslaugų kokybės vertinimo modelį – SERVQUAL metodiką, kuris yra grindžiamas skirtumu tarp patirtos bei laukiamos paslaugos kokybės. Todėl kokybės vertinimo kriterijai yra padalinti į dvi dalis: pirmojoje dalyje prašome įvertinti laukiamą paslaugų kokybės lygį (kurio tikėjotės prieš gaudami paslaugą), o antrojoje – paslaugų kokybės lygį, kuris buvo patirtas. Anketa yra anoniminė, todėl konfidencialumas garantuotas. Anketos duomenys bus susisteminti ir panaudoti magistro baigiamajame darbe