Viešbutis "Šarūnas" paslaugų analizė

Gerb. , respondentai,

esu verslo vadybos fakulteto, turizmo ir viešbučių verslo studentė. Atlieku tyrimą, kuriuo siekiu sužinoti ir apibendrinti klientų nuomonę. Ačiū už nuoširdžius atsakymus!

Anketos tikslas, sužinoti viešbučio "Šarūnas" klientų atsiliepimus ir poreikius apie teikiamas paslaugas.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kaip įvertintumėte viešbutį balais nuo 1 iki 5?

Kaip vertinate viešbučio "Šarūnas" teikiamų palaugų kokybę?

Įvertinkite viešbučio "Šarūnas" paslaugas, balais nuo 1 iki 5: 5 - labai gerai, 4 - gerai, 3 - blogai, 2 - labai blogai, 1 - neturiu nuomonės.

5
4
3
2
1
nesinaudojau
apgyvendinimo paslaugos / kambariai
konferencijų salės
sporto salė
restoranas
aptarnavimas į kambarius
vip pirtys / sauna
pobūvių salės
rūbų valymas / lyginimas
pusryčiai

4. Kaip manote ar viešbutis siūlo kliento poreikius atitinkančias paslaugas?

5. Kuriomis iš pateiktų viešbučio teikiamų paslaugų naudojotės?

6. Ar Jus tenkina paslaugų kiekis viešbutyje?

7. Kokių teikiamų paslaugų pasigendate viešbutyje "Šarūnas"?

8. Kaip vertinate įsiregistravimo , išsiregistravimo kokybę viešbutyje?

9. Kaip vertinate viešbučio "Šarūnas" aptarnaujančio personalo gebėjimą bendrauti su klientais?

10. Kaip vertinate viešbučio kambarių tvarką, švarą ir komfortą?

11. Kaip vertinate viešbučio restoraną?

12. Kuri/kurios iš teikiamų paslaugų Jums patiko labiausiai/kurios nepatiko? Kodėl?

13. Kokių paslaugų ,Jūsų nuomone, šiame viešbutyje trūksta?

14. Ką, Jūsų nuomone, reikėtų pakeisti? Kodėl?