Viešbutis "Šarūnas" paslaugų analizė
Gerb. , respondentai,
esu verslo vadybos fakulteto, turizmo ir viešbučių verslo studentė. Atlieku tyrimą, kuriuo siekiu sužinoti ir apibendrinti klientų nuomonę. Ačiū už nuoširdžius atsakymus!
Anketos tikslas, sužinoti viešbučio "Šarūnas" klientų atsiliepimus ir poreikius apie teikiamas paslaugas.
Kaip vertinate viešbučio "Šarūnas" teikiamų palaugų kokybę?
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
Įvertinkite viešbučio "Šarūnas" paslaugas, balais nuo 1 iki 5: 5 - labai gerai, 4 - gerai, 3 - blogai, 2 - labai blogai, 1 - neturiu nuomonės.
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
4. Kaip manote ar viešbutis siūlo kliento poreikius atitinkančias paslaugas?
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
5. Kuriomis iš pateiktų viešbučio teikiamų paslaugų naudojotės?
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
6. Ar Jus tenkina paslaugų kiekis viešbutyje?
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
7. Kokių teikiamų paslaugų pasigendate viešbutyje "Šarūnas"?
8. Kaip vertinate įsiregistravimo , išsiregistravimo kokybę viešbutyje?
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
9. Kaip vertinate viešbučio "Šarūnas" aptarnaujančio personalo gebėjimą bendrauti su klientais?
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
10. Kaip vertinate viešbučio kambarių tvarką, švarą ir komfortą?
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
11. Kaip vertinate viešbučio restoraną?
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti